Наконечний, М. С. (2022) ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ГАЛУЗІ МАРКЕТИНГУ. Студентський вісник НУВГП (1(17)). с. 86-89.
Text
Студвісник_1(17)2022_Наконечний М._с.86-89 (1).pdf Download(168kB) |
Анотація
Штучний інтелект є основним винаходом, який застосовується як в управлінні, так й інших сферах. Вже через кілька років він змінить маркетингові технології настільки ж істотно, наскільки свого часу комп’ютер й інтернет докорінно змінили увесь світ. Сучасне суспільство повинно бути готовим до таких змін у майбутньому.
English abstract
Artificial intelligence is a major invention used in management and other fields. In a few years, he will change marketing technology as much as the computer and the Internet have radically changed the world. Modern society must be ready for such changes in the future.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | штучний інтелект, маркетинг, нові технології, artificial intelligence, marketing, new technologies |
УДК: | 316.4 |
Бібліографічний опис: | Наконечний М. С. Використання штучного інтелекту в галузі маркетингу / М. С. Наконечний // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2022. - Вип. 1(17). - С. 86-89. |
Тематики: | Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2022 Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2022 > Випуск 1 Видання університету |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 17 Жов 2022 09:15 |
Останні зміни: | 17 Жов 2022 09:15 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24524 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року