КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕСУ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Стецюк, Є. В. (2022) КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕСУ. Студентський вісник НУВГП (1(17)). с. 110-113.

[img] Text
Студвісник_1(17)2022_Стецюк Є._с.110-113 (1).pdf

Download(205kB)

Анотація

У статті розглядається створення конкурентних переваг бізнесу та підтримання його позитивного іміджу шляхом впровадження підприємствами корпоративної соціальної відповідальності. Автор дає визначення корпоративної соціальної відповідальності та конкурентоспроможності. Досліджено базовий інструментарій впровадження концепції соціальної відповідальності бізнесу, використання якого у різних комбінаціях дозволяє топ-менеджменту знайти необхідні варіанти дій та мотивів для отримання конкурентних переваг. Також описані найбільш поширені практики впровадження соціальних програм для підвищення конкурентоспроможності українських підприємств.

English abstract

The article considers the creation of competitive advantages of business and maintaining its positive image through the introduction of corporate social responsibility. The author defines corporate social responsibility and competitiveness. The basic tools for implementing the concept of corporate social responsibility, the use of which in various combinations allows top management to find the necessary options for action and motives to gain competitive advantage. The most common practices of implementing social programs to increase the competitiveness of Ukrainian enterprises are also described.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність бізнесу, конкурентоспроможність підприємства, інструменти, впровадження, переваги, corporate social responsibility of business, competitiveness of the enterprise, tools, implementation, advantages
УДК: 330.338
Бібліографічний опис: Стецюк Є. В. Корпоративна соціальна відповідальність як інструмент конкурентноспроможності бізнесу / Є. В. Стецюк // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2022. - Вип. 1(17). - С. 110-113.
Тематики: Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2022
Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2022 > Випуск 1
Видання університету
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 17 Жов 2022 09:18
Останні зміни: 17 Жов 2022 09:18
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24535
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року