Ступницька, Д. П. (2022) ПОБУДОВА ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ОНЛАЙН-ПРОДАЖІВ ЗА ДОПОМОГОЮ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ. Студентський вісник НУВГП (1(17)). с. 114-117.
Text
Студвісник_1(17)2022_Ступницька Д._с.114-117 (1).pdf Download(169kB) |
Анотація
У статті здійснено огляд основних маркетингових інструментів, що використовуються для побудови ефективної стратегії онлайн-продажів торговими марками. Визначені основні елементи інтернет-маркетингу, цілі та завдання маркетингової стратегії, які можна досягти завдяки побудові ефективної системи онлайн-продажів.
English abstract
The article provides an overview of the main marketing tools that are used to realize an effective strategy for online sales of trademarks. Designed the main elements of Internet marketing, goals and objectives of the marketing strategy that you can achieve the of an effective online sales system.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | маркетинг, інтернет-маркетинг, просування, споживач, інформація, marketing, internet marketing, promotion, support, information |
УДК: | 339.138 |
Бібліографічний опис: | Ступницька Д. П. Побудова ефективної системи онлайн-продажів за допомогою маркетингових інструментів / Д. П. Ступницька // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2022. - Вип. 1(17). - С. 114-117. |
Тематики: | Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2022 Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2022 > Випуск 1 Видання університету |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 17 Жов 2022 09:18 |
Останні зміни: | 17 Жов 2022 09:18 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24536 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року