06-01-72М Кузнєцова, Т. В. та Петрук, І. Р. та Левун, О. І. (2022) Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни «Економіка підприємства» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей навчально-наукового інституту економіки і менеджменту НУВГП денної і заочної форми навчання (у т.ч. зі скороченим терміном навчання). [Методичне забезпечення]
Text
06-01-72М.pdf Download(569kB) |
Анотація
В умовах гострої конкурентної боротьби стійкими є лише ті підприємства, які компетентно вивчають вимоги ринку, випускають конкурентоспроможну продукцію, уміло здійснюють мотивацію висококваліфікованої творчої праці персоналу, ефективно управляють економічною політикою. В умовах ринкової економіки на перший план виходять фахівці, які здатні економічно мислити і системно опановувати сучасні технологічні, управлінські та інформаційні інновації для виконання завдань економічної діагностики діяльності підприємства, оцінювання ефективності використання ресурсного потенціалу, обгрунтування рішень щодо підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності. Мета навчальної дисципліни полягає у формування здібностей самостійно мислити, приймати управлінські рішення, виконувати комплексні економічні розрахунки для ефективного здійснення господарської діяльності на рівні підприємств. Завданням дисципліни «Економіка підприємства» є вивчення господарських процесів, що відбуваються у виробничо-комерційних системах підприємств; закріплення комплексу економічних знань і засвоєння досягнень теорії та практики управління підприємствами. Предметом дисципліни є форми і методи господарювання підприємства. Після вивчення дисципліни «Економіка підприємства» студенти повинні набути наступних компетенцій: • розрізняти організаційно-правові форми підприємств та організацій, робити обґрунтований вибір напрямків діяльності та сфери бізнесу; • розробляти плани розвитку підприємства та інноваційно-інвестиційні проекти різних напрямків; • аналізувати ефективність використання персоналу, основних засобів, оборотних коштів, інвестиційних ресурсів, організації виробничої діяльності, інноваційних процесів тощо; • обґрунтовувати загальні тактичні та стратегічні управлінські рішення з різних аспектів господарської діяльності.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-01-72М, економіка підприємства |
Шифр: | 06-01-72М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття |
Тематики: | За напрямами > Усі спеціальності |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Економіки підприємства |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 15 Лист 2022 08:52 |
Останні зміни: | 15 Лист 2022 08:52 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24816 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року