Методичні вказівки та плани семінарських занять з навчальної дисципліни «Реклама, дизайн та брендинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Міжнародні культурні зв’язки та міжкультурні комунікації», «Креативна та цифрова культура» спеціальності 034 «Культурологія» денної та заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-07-201М Веремейчик, С. В. та Сарнавська, О. В. (2023) Методичні вказівки та плани семінарських занять з навчальної дисципліни «Реклама, дизайн та брендинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Міжнародні культурні зв’язки та міжкультурні комунікації», «Креативна та цифрова культура» спеціальності 034 «Культурологія» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-07-201М.pdf

Download(372kB)

Анотація

Завданням вивчення дисципліни є: набуття теоретичних знань та практичних умінь у галузі культури взаємодії між людьми як засобу орієнтації рекламної та брендингової діяльності у сучасних умовах суспільного життя. Студент, вивчаючи дисципліну «Реклама, дизайн та брендинг», повинен знати: • основні поняття, напрями і проблеми культури організації рекламної діяльності на сучасному етапі розгортання наукового міждисциплінарного дискурсу та стратегії практичного застосування; • культурологічні, філософські. маркетингові та психологічні засади рекламної діяльності, специфіку регуляції культурних, психологічних та правових взаємодій в рекламному бізнесі; • актуальність, специфіку, види та практичні результати рекламної діяльності. особливості механізмів функціонування реклами, дизайну та брендингу в культурі і бізнесі. Уміти: • аналізувати та критично переосмислювати сучасні культурологічні проблеми реклами, дизайну та брендингу; • застосовувати основні принципи культурології, філософії, етики та психології, розуміти їх та втілювати у рекламній сфері; • володіти системою філософсько-психологічних, маркетингових категорій та креативними навиками рекламної діяльності. Розуміти характеристики та функції основних учасників рекламного процесу; • реферувати філософсько-психологічні тексти в галузі реклами та дизайну і розуміти їх фундаментальне й прикладне значення для сучасного життя, самореалізації та професійної діяльності; • перетворювати набуті теоретичні знання на практичну стратегію рекламної діяльності та дизайну.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-07-201М, реклама, дизайн, брендинг
Шифр: 06-07-201М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки > 34 Культурологія
Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки > 34 Міжнародні культурні зв'язки та міжкультурні комунікації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 20 Січ 2023 11:09
Останні зміни: 20 Січ 2023 11:09
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/25130
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року