Методичні вказівки до практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-науковою програмою «Соціально-виховна робота з дітьми та молоддю» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-03-369М Кочубей, А. В. та Олексін, Ю. П. (2023) Методичні вказівки до практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-науковою програмою «Соціально-виховна робота з дітьми та молоддю» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
07-03-369М.pdf

Download(380kB)

Анотація

Навчальну дисципліну «Вступ до спеціальності» впроваджено відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки. Дисципліна охоплює актуальні питання професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до фахової діяльності. Предметом вивчення навчальної дисципліни є формування теоретичних знань і практичних навичок професійної діяльності майбутніх соціальних працівників. Міждисциплінарні зв’язки: до вивчення навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» студент приступає на першому курсі навчання, паралельно вивчаючи дисципліни «Вікова і педагогічна психологія», «Інклюзивна освіта», «Соціальна педагогіка». Мета викладання дисципліни - підготовка фахівців, які володіють базовими знаннями та професійними компетентностями в галузі педагогіки з широким доступом до професійної діяльності у соціальних інституціях. Використовуємо такі активні методи навчання: робота в групах, презентації, тренінги, семінар-обговорення (дискусія), ситуативні задачі та навчальні ігри, метод кейсів, моделювання професійної діяльності, проблемно-пошукові методи; метод проектного навчання; методи колективної розумової діяльності; метод застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні та ін. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: – Предмет, завдання та принципи соціальної роботи – Форми та методи соціальної роботи. – Соціальна робота з різними групами клієнтів – Основи професійного спілкування. – Виховна робота з дітьми та молоддю. – Методи виховної роботи з дітьми та молоддю. – Стилі та методи сімейного виховання. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен уміти: – Ідентифікувати, формулювати і вирішувати завдання у сфері соціально-виховної роботи, інтегрувати теоретичні знання та практичний досвід. – Використовувати методи соціальної діагностики у процесі оцінювання проблем, потреб, специфічних особливостей та ресурсів клієнтів. – Демонструвати професійну компетентність; передбачати і здійснювати професійний саморозвиток , самопізнання, самовизначення, самоорганізацію. – Виявляти сильні сторони та залучати особистісні ресурси клієнтів, ресурси соціальної групи і громади для розв’язання їх проблем, виходу із складних життєвих обставин. – Планувати виховну роботу, ставити конкретні виховні цілі, спрямовані на розвиток особистості – безпеку життєдіяльності, прогнозувати виховний результат.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 07-03-369М, вступ до спеціальності
Шифр: 07-03-369М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 11 Освітні, педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 22 Лют 2023 09:42
Останні зміни: 22 Лют 2023 09:42
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/25412
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року