Методичні вказівки до виконання практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності та цивільний захист» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за всіма освітньо-професійними програмами спеціальностей ННІАЗ денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

03-10-94М Шаталов, О. С. та Кусковець, С. Л. (2023) Методичні вказівки до виконання практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності та цивільний захист» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за всіма освітньо-професійними програмами спеціальностей ННІАЗ денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
03-10-94М.pdf

Download(396kB)

Анотація

Сучасні умови техногенного середовища вимагають від фахівців різних галузей високого рівня підготовки щодо швидкого сприймання і своєчасної реакції на обставини які постійно змінюються та адекватної реакції на критичні ситуації, тому навчальна дисципліна «Безпека життєдіяльності та цивільних захист», яка складається з вивчення двох частин: безпеки життєдіяльності та цивільного захисту, є вкрай актуальною і необхідною для сучасного фахівця будь якої галузі професійної діяльності. Мета вивчення першої частини дисципліни полягає в тому, щоб сформувати у майбутніх фахівців свідоме і відповідальне ставлення до особистої безпека та безпеки оточуючих, забезпечити їх знаннями про загальні закономірності виникнення та розвиток небезпек, надзвичайних ситуацій будь-якого походження та їх вплив на життя і здоров'я людини. Метою вивчення другої частини є формування у здобувачів новітніх теорій, методів і технологій з прогнозування надзвичайних ситуацій, вмінь будувати моделі їхнього розвитку, визначати рівень ризику та обґрунтовувати комплекс заходів, спрямованих на відвернення надзвичайних ситуацій, захисту персоналу, населення, матеріальних та культурних цінностей в умовах надзвичайні ситуації, локалізації та ліквідації їхніх наслідків. Роль дисципліни в освітній траєкторії фахівця в певній професійній галузі полягає в тому, щоб сформувати у нього відповідний рівень знань, умінь та навичок забезпечення безпеки в будь-якій сфері предметної діяльності, життя та здоров'я людини в умовах змін, що відбуваються в нашій країні сьогодні, в умовах існуючого рівня безпеки, пов'язаного з навколишнім середовищем, довкіллям, побутом, транспортом, виробництвом, соціальними відносинами та рівнем державної системи захисту людини, а також рівнем індивідуально існуючого інстинкту самозбереження. Результатами навчання, які набувають здобувачі вищої освіти вивчаючи дану дисципліну є вміння: Вивчення навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності та цивільний захист» передбачає наявність систематичних та ґрунтовних знань із суміжної навчальної дисципліни «Основи екології», цілеспрямованої роботи над вивченням спеціальної літератури, активної роботи на лекціях, практичних заняттях, самостійної роботи та виконання поставлених задач.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 03-10-94М, безпека життєдіяльності, цивільний захист
Шифр: 03-10-94М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Підрозділи: Навчально-науковий інститут будівництва та архітектури > Охорони праці та безпеки життєдіяльності
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 31 Бер 2023 11:11
Останні зміни: 31 Бер 2023 11:11
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/25838
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року