УПРАВЛІННЯ ЧАТ-БОТОМ КАФЕДРИ В ЗВО

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Yanovets, A. I. та Vavdiiuk, N. S. та Konstankevych, I. V. та Rud, K. I. (2022) УПРАВЛІННЯ ЧАТ-БОТОМ КАФЕДРИ В ЗВО. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(100)). с. 241-247.

[img] Text
Ve10021 (1).pdf

Download(179kB)

Анотація

Використання інноваційних технологій у спілкуванні з потенційними та наявними здобувачами освіти надають конкуренту перевагу ЗВО. Керівництву університету, факультету, кафедр доцільно переглянути та вибрати цифрові інструменти комунікації зі здобувачами освіти, які не тільки звертаються до них, але й задовольняють потреби в отриманні своєчасної зворотної інформації у режимі реального часу. Виклик затримки часу реакції між запитом і відповіддю для здобувачів освіти можна вирішити за допомогою чат-ботів. Незважаючи на те що нині нові підходи до питання розробки та впровадження чат-ботів впроваджені за різними видами економічної діяльності, залишаються нез’ясованими питання оптимальної стратегії управління розробки чат-боту в ЗВО. Мета статті полягає у формуванні теоретико-методичних засад розробки чат-боту кафедри ЗВО. Використано методи та прийоми економічного аналізу: індукції, дедукції, синтезу, статистичні, математичні. Сформовано метрики оцінки ефективності чат-боту (виконання чат-ботом поставлених завдань, затребуваність, ефективного ведення діалогу). Сформовано гіпотезу дослідження (зі зростанням кількості активних користувачів чат-боту внаслідок управління ним зростатиме кількість спрацьованих потоків (тригерів) і навпаки). Якщо гіпотеза H0 – кореляційний зв’язок між якісними ознаками не значимий, то гіпотеза відхиляється; конкуруюча гіпотеза H1 – кореляційний зв’язок між якісними ознакам значимий, то гіпотеза приймається. Перевірено достовірність гіпотез щодо коефіцієнтів лінійного рівняння регресії за критеріями t-статистики Стьюдента: 12,07>2,262, то статистична значимість коефіцієнта регресії b підтверджується, а коефіцієнтом a можна знехтувати. Здійснено перевірку достовірності гіпотези щодо коефіцієнтів лінійного рівняння регресії за критерієм Фішера. Оскільки фактичне значення 145>5,12, то відхилено гіпотезу Но про відсутність статистичного зв’язку між досліджуваними явищами та прийнято гіпотезу Н1. Встановлено, що рівняння регресії є статистично значимим, а в параметрах моделі закладено при збільшенні кількості активних користувачів на 1 одиничний вимір призводить до збільшення кількості спрацьованих потоків (тригерів) в середньому на 0,745 одиничного виміру.

Title in English

CHATBOT MANAGEMENT OF THE DEPARTMENT OF HEI

English abstract

The use of innovative technologies in communication with potential and existing students gives higher educational institutions an advantage over competitors. It is expedient for the management of the university, the faculty and the departments to review and select digital communication tools with education seekers, which not only address them, but also satisfy the needs of receiving timely feedback in real time. The challenge of response time lag between inquiry and response for education seekers can be solved with the help of chatbots. The purpose of the article is to form the theoretical and methodological foundations of the development of the HEI’s department chatbot. The following methods and techniques of economic analysis were used: induction, deduction, synthesis, statistical, mathematical. Metrics for assessing the effectiveness of the chatbot have been created (fulfillment of assigned tasks by the chatbot, demand, effective dialogue). The research hypothesis was verified (as the number of active users of the chatbot increases as a result of its management, the number of triggered streams (triggers) will increase and vice versa) through the formation of the parameters of the linear regression equation according to the Student, Fisher t-statistics criteria.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: management of HEI; chatbot management; chatbot strategies; управління ЗВО; менеджмент чат-боту; стратегії чат-боту
УДК: 330.123.6
Бібліографічний опис: Chatbot management of the department of HEI / A. I. Yanovets, N. S. Vavdiiuk, I. V. Konstankevych, K. I. Rud // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2022. - Вип. 4(100). - С. 241-247.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2022 > Вісник 4
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2022
Видання університету
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 24 Квіт 2023 12:01
Останні зміни: 24 Квіт 2023 12:01
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/25978
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року