Методичні вказівки до семінарських занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Психологія інклюзії» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Психологія» спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-03-392М Шпак, С. Г. (2023) Методичні вказівки до семінарських занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Психологія інклюзії» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Психологія» спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
07-03-392М.pdf

Download(526kB)

Анотація

Метою вивчення дисципліни «Психологія інклюзії» є формування у майбутнього фахівця загальних та професійних компетенцій системи загальної психологічної підготовки в сфері інклюзивної освіти. Засвоєння студентами знань про особливості процесу залучення осіб з обмеженими можливостями здоров’я у загальноосвітній простір, понятійно-термінологічно поле інклюзивної освіти, міжнародне та українське законодавство стосовно навчання осіб з обмеженими можливостями здоров’я, тенденції й проблеми становлення інклюзивної освіти в Україні, особливості впровадження інклюзивного навчання в системі національної освіти. Завданнями курсу є: – розкрити основні теоретичні положення основ психології інклюзивного навчання; – дати знання про теоретично-методологічні закономірності організації навчально-виховного процесу, який би задовольняв освітні потреби дітей з вадами у розвитку; – ознайомити студентів з основними методами спеціальними освітніми і фаховими технік керівництва процесом навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами; – розвинути навички встановлення контакту, партнерської взаємодії, візуальної психодіагностики, конструктивного підходу у вирішенні проблем соціальної взаємодії; – формувати освічену, творчу особистість майбутнього психолога, корекційного психолога, здатного створити позитивний клімат в шкільному середовищі та поза його межами; – формувати у майбутнього фахівця професійно-психологічні компетенції та позиції, потреби у самовдосконаленні. Вивчення навчальної дисципліни «Психологія інклюзії» спрямовано на формування таких компетенцій: Інтегральна: здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері інклюзивної освіти та соціальної допомоги, що передбачає надання психологічної допомоги клієнтам методами психокорекційного та психопрофілактичного впливу. Загальні компетентності: здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; здатність генерувати нові ідеї (креативність); цінування та повага різноманітності та мультикультурності; здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів); здатність діяти соціально відповідально та свідомо; здатність розробляти та управляти проектами. Фахові (спеціальні) компетентності спеціальності: здатність здійснювати теоретичний, методологічний та емпіричний аналіз актуальних проблем психологічної науки та / або практики; здатність організовувати та реалізовувати просвітницьку та освітню діяльність для різних категорій населення у сфері психології; здатність приймати фахові рішення у складних і непередбачуваних умовах, адаптуватися до нових ситуацій професійної діяльності; здатність дотримуватися у фаховій діяльності норм професійної етики та керуватися загальнолюдськими цінностями; здатність розробляти та впроваджувати інноваційні методи психологічної допомоги клієнтам і сім΄ям у складних життєвих ситуаціях; здатність розробляти й впроваджувати новітні, науково обгрунтовані методи, спрямовані на розвиток екологічної самосвідомості особистості.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 07-03-392М, психологія інклюзії, інклюзія, соціальна концепція, цінності інклюзії, основний принцип інклюзії, основна ідея інклюзивної освіти, психокорекція, психотерапія, корекційно-розвивальна робота, основні принципи корекційно-розвивальної роботи,принципи універсального дизайну, цілі уроку, тип виконання, тип подання матеріалу, робочий простір, простір школи, орієнтація та мобільність, ресурсна кімната, сенсорний куток, ігрова зона, сенсорна кімната, медіатека, простір класу, візуальні підказки інтерактивна дошка
Шифр: 07-03-392М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки > 53 Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 27 Черв 2023 11:53
Останні зміни: 27 Черв 2023 11:53
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/26296
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року