Методичні рекомендації «Спортивні ігри – дошкільникам» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Фізична терапія, ерготерапія», «Фізична культура і спорт» спеціальностей 017 «Фізична культура і спорт» та 227 «Терапія та реабілітація» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

08-02-103М Богдановський, І. В. та Конох, А. П. та Григус, І. М. (2023) Методичні рекомендації «Спортивні ігри – дошкільникам» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Фізична терапія, ерготерапія», «Фізична культура і спорт» спеціальностей 017 «Фізична культура і спорт» та 227 «Терапія та реабілітація» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
08-02-103М.pdf

Download(1MB)

Анотація

Характерними рисами сучасного спорту є значне його омолодження і неухильне зростання спортивних досягнень. Соціальне значення спорту в нашій країні вимагає пошуку нових засобів і методів роботи зі спортсменами, нових шляхів підвищення ефективності їх багаторічної підготовки. Останнім часом спостерігається прагнення до можливо більш ранньої спортивної спеціалізації, з дитячого віку. Якщо раніше це спостерігалося переважно у таких видах спорту, як художня та спортивна гімнастика, то наразі – вже не рідкість для багатьох інших видів спорту, зокрема спортивних ігор. В дитячих спортивних школах намагаються залучити до занять спортивними іграми дітей з дитячих садків. З огляду на вирішення завдань масового оздоровлення дітей, їх гармонійного розвитку такий підхід є доцільним. Але в жодному разі не можна надавати роботі з малолітніми дітьми суворої спортивної вузько спеціалізованої спрямованості, оскільки це може бути шкідливим як для їх здоров’я і подальшого спортивного вдосконалення. Необхідною умовою відбору дітей в ДЮСШ є обов’язкове попереднє навчання дітей різним видам спорту. Це забезпечує не тільки оволодіння дітьми корисними для життя навичками, але й значно підвищує ефективність оцінки перспективності дітей. Без масового навчання легко помилитись і прийняти тих, хто краще плаває, бігає або їздить на велосипеді в зв’язку з сімейним вихованням, а не за здібностями. За останні десять років значно підвищився інтерес до спортивних ігор (бадмінтон, баскетбол, гандбол, городки футбол, теніс, настільний теніс, хокей тощо). Тому зростають вимоги до професійної підготовки майбутніх тренерів з ігрових видів спорту, які готові враховувати вікові особливості фізичного та психологічного розвитку дитини, що є запорукою спортивного довголіття. Методичні рекомендації мають своїм завданням надати методичну допомогу тренерам спортивних ігор і реабілітологам в організації навчально-тренувального процесу з дітьми 4-6 років; плануванні навчального матеріалу; розробці план-конспектів; попередженні спортивного травматизму. У додатках подано комплекси загально-розвивальні та дихальні вправи, рухливі ігри, що сприяють ефективному навчанню спортивним іграм і підтриманню належного функціонального стану дитини.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 08-02-103М, спортивні ігри–дошкільникам, міні-футзал, міні-баскетбол, міні-гандбол
Шифр: 08-02-103М
За видами робіт: Вивчення дисципліни
Тематики: Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 17 Фізична культура і спорт
Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична реабілітація
Підрозділи: Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Фізичної терапії, ерготерапії
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 27 Черв 2023 11:53
Останні зміни: 27 Черв 2023 11:53
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/26306
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року