06-08-321М Фроленкова, Н. А. (2023) Методичні вказівки до самостійного вивчення та проведення практичних занять з навчальної дисципліни «Фандрейзинг і управління грантовими проектами» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Управління проєктами» спеціальності 073 «Менеджмент» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-08-321М.pdf Download(348kB) |
Анотація
Під фандрейзингом прийнято розуміти процес залучення коштів та матеріальних ресурсів, які організація не може забезпечити самостійно і які необхідні для реалізації конкретного проекту або забезпечення всієї діяльності організації. Фандрейзинг – це не соціальний збір коштів у благодійність, а продумана маркетингова стратегія. Її мета – залучення ресурсів на реалізацію завдань організації чи проекту. Ресурсами може бути як фінансові вкладення, так і технології, інструменти, устаткування, персонал. Найчастіше даний метод практикується некомерційними організаціями і є видом ділових комунікацій між організаціями та їх реальними та потенційними постачальниками: комерційним бізнесом, спонсорами або благодійниками, а також з адміністративними органами, які контролюють державний бюджет. Варто зазначити, що фандрайзинг значно відрізняється від пошуку та залучення інвестицій. Наприклад, метою інвесторів є отримати прибуток, а фандрайзинг спрямований на пошук коштів під проекти, які часто є соціальними і не приносять прибутку. Метою вивчення дисципліни “Фандрейзинг і управління грантовими проектами ” є формування у студентів системи знань з теорії та практики процесу пошуку грантів і залучення ресурсів на реалізацію проектів. Основними завданнями курсу "Фандрейзинг і управління грантовими проектами " є надати студентам навички, необхідні для оцінки ідей, проєктів, бізнес-планів та розробки стратегії фінансування їх реалізації; з’ясування сутності, принципів та дослідження основних понять фандрайзингу; визначення найбільш простих та зручних шляхів досягнення поставлених цілей за рахунок залучення ресурсів на реалізацію проекту; засвоєння знань про особливості організації фандрайзингової кампанії, її планування, реалізацію та оцінювання ефективності.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-08-321М, фандрейзинг, управління грантовими проектами, визначення фандрейзингу, принципи фандрейзингу, основні поняття фандрейзингу, завдання фандрейзингу, напрямки діяльності фандрейзингу, суб’єкти фандрейзингу, об’єкти фандрейзингу, правила успішного фандрейзингу, причини невдалого фандрейзингу |
Шифр: | 06-08-321М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Вивчення дисципліни |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 73 Менеджмент |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Менеджменту |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 01 Вер 2023 12:56 |
Останні зміни: | 01 Вер 2023 12:56 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/26734 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року