06-05-143М Міщук, Г. Ю. (2023) Методичні рекомендації до практичних занять та самостійного вивчення дисципліни «Брендинг» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньою програмою «Бізнес-аналітика» спеціальності 051 «Економіка» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-05-143М.pdf Download(346kB) |
Анотація
Дисципліна спрямована на формування у здобувачів вищої освіти знань та практичних навичок створення, підтримки та розвитку успішних брендів задля досягнення стійких конкурентних переваг на різних ієрархічних рівнях економічних відносин. Навички побудови бренд-стратегій передбачено закріплювати в процесі критичного аналізу успішності побудованих брендів товарів, особистості, корпорацій та територій з оцінкою можливих напрямків удосконалення брендингу та формуванням власних рекомендацій. Дисципліна є міждисциплінарною, поєднує знання на перетині поведінкової економіки, менеджменту та маркетингу, що дозволяє розвивати критичне мислення, креативний підхід до пошуку «точок зростання» на різних рівнях дослідження брендів та ефективності брендингу, обґрунтовувати оптимальні економічні рішення з розумінням цінності бренду для споживачів та особливостей споживчого вибору. Метою вивчення дисципліни «Брендинг» є формування у студентів компетентностей щодо формування та розвитку брендів в управлінні економічними відносинами зі споживачами в процесі створення цінності на різних рівнях реалізації бренд-стратегій. Основними завданнями навчальної дисципліни є засвоєння теоретичних основ брендингу, зокрема, розуміння айдентики брендів та навички пошуку унікальних переваг відповідно до очікувань цільових груп, знання сучасних моделей брендингу та підходів до створення бренд-стратегій; оволодіння навичками критичного аналізу та розвитку успішних брендів на різних рівнях – особистому, корпоративному, територіальному; розвиток практичних навичок пошуку інформації, необхідної для застосування відомих методик бренд-аналізу, а також формування власних висновків щодо придатності та можливостей вдосконалення існуючих методичних підходів та стратегічних засад брендингу на прикладі конкретних об'єктів аналізу. Підготовку до практичних занять з кожної теми рекомендується розпочинати з ознайомленням з лекційним курсом та самостійного опрацювання основної та додаткової літератури, список якої пропонується в цих методичних рекомендаціях. Для самоконтролю набутих теоретичних знань та вмінь здобувачі можуть скористатись запропонованими запитаннями та ознайомитись із тестами, що пропонуються до відповідної теми. У виконанні індивідуальних завдань, здобувачам освіти пропонуються користуватись інформацією з первинних джерел, зокрема публічною інформацією із сайтів та соціальних медіа компаній, публікаціями у відкритих базах даних, відеоматеріалами. Враховуючи, що доступність цих даних та формат їх представлення може змінюватись, методи пошуку необхідної інформації та методичні рекомендації щодо роботи з нею будуть уточнені викладачем в процесі консультацій. Креативність та ініціатива студентів у виборі джерел інформації особливо вітається, так як дає змогу оцінити сформовані дослідницькі компетенції у виконанні завдань. Важливою умовою при цьому є дотримання принципів академічної доброчесності.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-05-143М, брендинг, ідентичність бренду, розробка бренд-стратегії, бренд особистості |
Шифр: | 06-05-143М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Вивчення дисципліни |
Тематики: | Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки > 51 Економіка |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Трудових ресурсів і підприємництва |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 07 Вер 2023 08:46 |
Останні зміни: | 07 Вер 2023 08:46 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/26888 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року