Силабус навчальної дисципліни «Управління комплексом маркетингу» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою "Менеджмент організацій і адміністрування", 073 "Менеджмент"

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-08-309S Безтелесна, Л. І. (2023) Силабус навчальної дисципліни «Управління комплексом маркетингу» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою "Менеджмент організацій і адміністрування", 073 "Менеджмент". [Силабус]

[img] Text
06-08-309S.pdf

Download(194kB)

Анотація

Управління комплексом маркетингу є інструментом забезпечення прибуткової діяльності підприємства та його конкурентоспроможності. Вдала організація комплексу маркетингу дає можливість підприємству глибоко пізнати свого споживача та швидко реагувати на зміни його смаків, потреб та вимог, що є головним критерієм діяльності менеджерів. Мета вивчення дисципліни – засвоєння основ теоретичного і практичного управління комплексом маркетингу. Цілі дисципліни - сформувати компетентності щодо технологій та методів організації маркетингової роботи в організації.

Title in English

SYLLABUS COMPLEX MANAGEMENT MARKETING ВК 5.2 Code in Degree Programme Educational level: master's (second) 07 Field of Knowledge Management and administration 073 Specialty: Management Educational Program: Organization management and administration

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-08-309S, управління, комплекс, маркетинг
Шифр: 06-08-309S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 73 Менеджмент
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Менеджменту
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 14 Вер 2023 08:57
Останні зміни: 14 Вер 2023 08:57
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/27246
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року