06-08-309S Безтелесна, Л. І. (2023) Силабус навчальної дисципліни «Управління комплексом маркетингу» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою "Менеджмент організацій і адміністрування", 073 "Менеджмент". [Силабус]
Text
06-08-309S.pdf Download(194kB) |
Анотація
Управління комплексом маркетингу є інструментом забезпечення прибуткової діяльності підприємства та його конкурентоспроможності. Вдала організація комплексу маркетингу дає можливість підприємству глибоко пізнати свого споживача та швидко реагувати на зміни його смаків, потреб та вимог, що є головним критерієм діяльності менеджерів. Мета вивчення дисципліни – засвоєння основ теоретичного і практичного управління комплексом маркетингу. Цілі дисципліни - сформувати компетентності щодо технологій та методів організації маркетингової роботи в організації.
Title in English
SYLLABUS COMPLEX MANAGEMENT MARKETING ВК 5.2 Code in Degree Programme Educational level: master's (second) 07 Field of Knowledge Management and administration 073 Specialty: Management Educational Program: Organization management and administration
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-08-309S, управління, комплекс, маркетинг |
Шифр: | 06-08-309S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 73 Менеджмент |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Менеджменту |
Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
Дата внесення: | 14 Вер 2023 08:57 |
Останні зміни: | 14 Вер 2023 08:57 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/27246 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року