08-02-105M Нестерчук, Н. Є. (2023) Методичні вказівки до лабораторних занять з навчальної дисципліни «Фізкультурно-спортивна реабілітація дітей та підлітків» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фізкультурно-спортивна реабілітація» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
08-02-105M.pdf Download(390kB) |
Анотація
Програму навчальної дисципліни «Фізкультурно-спортивна реабілітація дітей та підлітків» складено відповідно до освітньо-професійної програми «Фізкультурно-спортивна реабілітація» підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт». Фізкультурно-спортивна реабілітація дітей та підлітків займає важливе місце в системі підготовки майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту. Особлива увага приділена оволодінню досвіду у здобувачів вищої освіти щодо застосування фізичних вправ для відновлення здоров’я дітей та підлітків, спрямованих на відновлення і компенсацію за допомогою занять фізичною культурою і спортом функціональних можливостей їх організму для поліпшення фізичного і психологічного стану. Під час вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти отримують ґрунтовні знання щодо: проведення фізкультурно-спортивної реабілітації після ознайомлення із відомостями про хвороби й травми, у комплексному лікуванні яких послуговуються засобами фізичної культури і спорту; розвитку у майбутніх фахівців спостережливості, дослідницьких інтересів, здатності аналізувати загальний стан дітей та підлітків, простежувати у ньому найменші зміни, забезпечувати гнучку тактику застосування фізичних вправ. У результаті виконання даних лабораторних робіт студенти повинні знати: вікові психофізіологічні та індивідуальні особливості дітей та підлітків; закономірності формування рухових умінь і навичок у розвитку основних рухових якостей дітей та підлітків; особливості впровадження фізкультурно-спортивної реабілітації; спеціальну термінологію, уміти грамотно її використовувати; вміти: правильно підбирати методи і засоби навчання, використовуючи їх для вирішення корекційних, профілактичних і реабілітаційних завдань, успішно реалізовувати дидактичні принципи в практичній роботі; підбирати завдання для самостійної роботи та індивідуальних планів дітей; володіти організаторськими вміннями і навичками проведення фізкультурно-спортивної реабілітації.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 08-02-105M, фізкультурно-спортивна реабілітація дітей та підлітків |
Шифр: | 08-02-105M |
За видами робіт: | Лабораторні роботи |
Тематики: | Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 17 Фізична культура і спорт |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Фізичної терапії, ерготерапії |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 21 Вер 2023 06:34 |
Останні зміни: | 21 Вер 2023 06:34 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/27333 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року