Методичні вказівки до лабораторних занять з навчальної дисципліни «Фізкультурно-спортивна реабілітація дітей та підлітків» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фізкультурно-спортивна реабілітація» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» денної та заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

08-02-105M Нестерчук, Н. Є. (2023) Методичні вказівки до лабораторних занять з навчальної дисципліни «Фізкультурно-спортивна реабілітація дітей та підлітків» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фізкультурно-спортивна реабілітація» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
08-02-105M.pdf

Download(390kB)

Анотація

Програму навчальної дисципліни «Фізкультурно-спортивна реабілітація дітей та підлітків» складено відповідно до освітньо-професійної програми «Фізкультурно-спортивна реабілітація» підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт». Фізкультурно-спортивна реабілітація дітей та підлітків займає важливе місце в системі підготовки майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту. Особлива увага приділена оволодінню досвіду у здобувачів вищої освіти щодо застосування фізичних вправ для відновлення здоров’я дітей та підлітків, спрямованих на відновлення і компенсацію за допомогою занять фізичною культурою і спортом функціональних можливостей їх організму для поліпшення фізичного і психологічного стану. Під час вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти отримують ґрунтовні знання щодо: проведення фізкультурно-спортивної реабілітації після ознайомлення із відомостями про хвороби й травми, у комплексному лікуванні яких послуговуються засобами фізичної культури і спорту; розвитку у майбутніх фахівців спостережливості, дослідницьких інтересів, здатності аналізувати загальний стан дітей та підлітків, простежувати у ньому найменші зміни, забезпечувати гнучку тактику застосування фізичних вправ. У результаті виконання даних лабораторних робіт студенти повинні знати: вікові психофізіологічні та індивідуальні особливості дітей та підлітків; закономірності формування рухових умінь і навичок у розвитку основних рухових якостей дітей та підлітків; особливості впровадження фізкультурно-спортивної реабілітації; спеціальну термінологію, уміти грамотно її використовувати; вміти: правильно підбирати методи і засоби навчання, використовуючи їх для вирішення корекційних, профілактичних і реабілітаційних завдань, успішно реалізовувати дидактичні принципи в практичній роботі; підбирати завдання для самостійної роботи та індивідуальних планів дітей; володіти організаторськими вміннями і навичками проведення фізкультурно-спортивної реабілітації.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 08-02-105M, фізкультурно-спортивна реабілітація дітей та підлітків
Шифр: 08-02-105M
За видами робіт: Лабораторні роботи
Тематики: Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка
Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 17 Фізична культура і спорт
Підрозділи: Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Фізичної терапії, ерготерапії
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 21 Вер 2023 06:34
Останні зміни: 21 Вер 2023 06:34
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/27333
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року