07-03-413М Якубовська, С. С. (2023) Методичні вказівки до семінарських занять та самостійного вивчення з навчальної дисципліни «Психологія управління» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Публічне управління та адміністрування» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
07-03-413М.pdf Download(422kB) |
Анотація
Метою вивчення дисципліни «Психологія управління» є формування у майбутнього фахівця системи загальної психологічної підготовки для вирішення практичних, професійних і наукових завдань, проблем керування діяльністю трудового колективу, забезпечення ефективного досягнення результатів управлінської діяльності. Завданням навчальної дисципліни є: – оволодіння методологічними і теоретичними положеннями психології управління; – вивчення характерних рис управлінської діяльності як специфічного виду людської діяльності; – формування вмінь і навичок використання психологічних знань про людину для аналізу конкретних ситуацій в управлінській діяльності. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: – предмет, методи, історію, напрями психології управління; – психологію особистості службовця; – психологію особистості керівника (психологічні особливості, авторитет, влада); – психологічні особливості процесу прийняття керівником рішень; – психологічні аспекти управлінського спілкування (ділового спілкування керівника); – психологічні основи поведінки керівника в конфліктних ситуаціях; – психологічні особливості управлінської роботи з колективом; – роль керівника у процесі формування соціально-психологічного клімату. • уміти: – діагностувати психологічні стани та почуття власні та підлеглих з метою забезпечення ефективної управлінської діяльності; – застосовувати соціальні прийоми підвищення ефективності пізнавальних процесів, що супроводжують управлінську діяльність; – оцінювати за характеристиками психологічних станів та почуттів рівень задоволення умовами, характером та результатами управлінської діяльності. – встановлювати рівень відповідності індивідуально-типологічних особливостей, рис характеру, інтересів, здібностей, переконань та цінностей наявним умовам управлінської діяльності; – аналізувати причини конфліктів та обирати стилі поведінки в конфліктних ситуаціях; – визначати психологічний клімат в організації для сприяння позитивного психологічного клімату в організації; – удосконалювати навички управлінського спілкування.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 07-03-413М, психологія управління |
Шифр: | 07-03-413М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Вивчення дисципліни |
Тематики: | Шифр галузі знань > 28 Публічне управління та адміністрування Шифр галузі знань > 28 Публічне управління та адміністрування > 281 Публічне управління та адміністрування |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 04 Жов 2023 10:20 |
Останні зміни: | 04 Жов 2023 10:20 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/27639 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року