ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ МАКАРОННИХ ВИРОБІВ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Ковшун, Н. Е. та Костриченко, В. М. та Радько, А. О. та Шпак, В. А. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ МАКАРОННИХ ВИРОБІВ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(102)). с. 69-82.

[img] Text
Ve1026.pdf

Download(303kB)

Анотація

У статті розглядається конкуренція на ринку макаронних виробів в Україні. Показано вплив виробництва борошна на ринок макаронних виробів. Враховано вплив війни на економіку України. Проаналізовано тенденції ринку макаронних виробів. Досліджені базові чинники, що його формують, – ціна та попит. Визначено основні види продукції. Сформовано характеристику сучасних змін на ринку макаронних виробів. Дослідження конкуренції на ринку макаронних виробів проведено на прикладі окремого підприємства – ПП «ВІЛІС». Наведено загальну характеристику діяльності підприємства на зовнішньому та внутрішньому ринках. Встановлено, що ПП «ВІЛІС» є виробником продукту широкого вжитку на висококонкурентному ринку. Для визначення конкурентної позиції досліджуваного підприємства на ринку макаронних виробів проведено порівняння цінових і якісних характеристик декількох видів продукції, які реалізує підприємство, із аналогічними характеристиками продукції найближчих конкурентів. Під час оцінювання визначено діапазон відстані аутсайдера від лідера, крок переходу від однієї зони до наступної та межі конкурентних зон. Визначено позицію конкуруючих підприємств у зоні лідерства, зоні очікування нападу, зоні невикористаних можливостей та зоні аутсайдерів. Розраховано середній інтегральний показник конкурентоспроможності досліджуваного підприємства.

Title in English

STUDY OF THE COMPETITIVENESS OF THE ENTERPRISE ON THE PASTA PRODUCTS MARKET

English abstract

The article highlights the competitiveness of the pasta market in Ukraine. It represents the influence of flour production on the pasta market. The impact of the war has been taken into account and has a crucial influence on the Ukrainian national economy. The impact of COVID on the pasta market is taken into account. It analyses trends in the pasta market. This research examines the basic factors that shape it – price and demand. The main types of products are identified. Modern changes are formed in the pasta market. Major players in the market of pasta products in Ukraine have been identified. A study of competitiveness in the pasta market is carried out on the model of a separate enterprise private enterprise "VILIS". The company sells its products on the foreign and national markets. Enterprise’s activities provided a general description of the company in the foreign and national markets. It is determined that PE ‘VILIS’ is a manufacturer of a consumer product in a highly competitive market. To determine the competitive position of the researched enterprise in the pasta market, a comparison of price and quality characteristics of several types of products sold by the enterprise with similar characteristics of products of its immediate competitors is carried out. There were identified the range of distance of the outsider from the leader, the step of transition from one zone to the next and the boundaries of competitive zones. The position of competing enterprises in the leadership area determines the zone of waiting for an attack, the zone of untapped opportunities and the zone of outsiders. According to the research it is calculated as the average integral indicator of competitiveness of the examined enterprise. The information obtained allows the enterprise to justify the marketing strategy of using rational tools for obtaining competitive advantages in the market of pasta products.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: конкуренція; ринок макаронних виробів; конкурентоспроможність підприємства; інтегральний показник; номенклатура продукції; competition; pasta market; competitiveness of enterprise; integral indicator; product range
УДК: 339.137.2
Бібліографічний опис: Дослідження конкурентоспроможності підприємства на ринку макаронних виробів / Н. Е. Ковшун, В. М. Костриченко, А. О. Радько, В. А. Шпак // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2023. - Вип. 2(102). - С. 69-82.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023 > Вісник 2
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023
Видання університету
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 09 Жов 2023 06:44
Останні зміни: 09 Жов 2023 06:44
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/27678
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року