Стасюк, Б. Б. (2023) АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ТЕНДЕНЦІЙ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(102)). с. 275-285.
Text
Ve10223.pdf Download(357kB) |
Анотація
Проаналізовано ринок легкових автомобілів в Україні, його перспективи функціонування та шляхи вдосконалення. Вказані впливи відповідного автомобільного ринку і його розвитку на прямі та дотичні можливості функціонування послуг бізнесу в цій галузі. Аналізуючи тенденції за попередні роки, на автомобільному ринку спостерігається, що впливи на процеси, які відбувалися на цьому ринку в Україні, є багатофакторними, складними і часто взаємопов’язаними. Вони носять в основному динамічний характер впливу і класично поділяються на зовнішні фактори прямої та непрямої дії як на продавців, імпортерів, так і на покупців. Аналіз автомобільного ринку дає уявлення про тренди і фактори впливу на його динаміку. Авторинок України є специфічним, адже за останні роки частка вторинного ринку на ньому становить дуже значний відсоток. Виходячи з аналізу, таку ситуацію можна оптимістично розглядати як ринок можливостей, тобто за певних умов є хороші перспективи до темпів зростання первинного авторинку. І другий дотичний напрям – це розширення потреб у послугах технічного обслуговування автомобілів, ремонту, виробництва запчастин, логістики, страхування тощо. У 2022 році, попри військовий стан і шок споживачів, вдалося все ж реалізувати 40 тисяч нових легкових автомобілів в Україні, це становить на 61,3% менше ніж у довоєнному 2021 році. Але це хороший результат у таких надскладних умовах, нагадаємо, що це період різних обмежень, як- от закриття підприємств під час частих повітряних тривог, перебої з електроенергією, а отже, й інтернет-ресурсами компаній як у продажах, так і в поставках, втрати в кадрах, зменшення споживачів та ін. Аналіз також дає можливість обґрунтовувати потреби з підготовки необхідних фахівців для відповідного ринку, а також для здійснюваних капітальних вкладень через різні інвестиційні проєкти тощо. Отож, аналіз авторинку є базою для прийняття різнопланових управлінських рішень.
Title in English
ANALYSIS OF THE MAIN TRENDS IN THE AUTOMOBILE MARKET OF UKRAINE
English abstract
The passenger car market in Ukraine and its prospects for functioning and ways of improvement are analyzed. The effects of the relevant automotive market and its development on the direct and tangential possibilities of functioning of business services in this field are indicated. Analyzing the trends of the previous years in the automobile market, it is observed that the influences on the processes that took place in this market in Ukraine are multifactorial, complex and often interrelated. They mainly have a dynamic nature of influence and are classically divided into external factors of direct and indirect effect on both sellers, importers and buyers. The analysis of the automobile market provides insight into the trends and factors influencing its dynamics. The car market of Ukraine is specific, because in recent years the share of the secondary market in it is a very significant percentage. Based on the analysis, such a situation can be viewed from an optimistic point of view as a market of opportunities. That is, potentially under certain conditions there are good prospects for the growth rate of the primary car market. And the second related direction is the expansion of needs for car maintenance services, repairs, production of spare parts, logistics, insurance, etc. Professional actions in the sales of all market operators in 2022, despite the martial law, the shock of consumers still managed to sell 40 thousand new passenger cars in Ukraine, this is 61.3% less than in the pre- war year 2021. But this is a good result in such extremely difficult conditions, let us remind you that this is a period of various restrictions, such as the closure of enterprises during frequent air strikes, interruptions with electricity and from and Internet resources of companies both in sales and in supplies, losses in personnel, reduction consumers, etc. The analysis also makes it possible to substantiate the needs for training the necessary specialists for the relevant market, as well as for capital investments through various investment projects, etc. Therefore, the analysis of the car market is the basis for making various management decisions.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | аналіз; автомобільний ринок; ціна; фактори впливу; управлінські рішення; інвестиційні проєкти; інфляційний ризик; витрати; analysis; automobile market; price; influencing factors; management decisions; investment projects; inflation risk; costs |
УДК: | 339.13.017:629.331(477) |
Бібліографічний опис: | Стасюк Б. Б. Аналіз основних тенденцій на автомобільному ринку України / Б. Б. Стасюк // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2023. - Вип. 2(102). - С. 275-285. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023 > Вісник 2 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023 Видання університету |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 12 Жов 2023 10:27 |
Останні зміни: | 12 Жов 2023 10:27 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/27738 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року