07-06-42М Мартинюк, Г. Ф. (2023) Методичні вказівки до виконання практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Етика ділового спілкування» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Публічне управління та адміністрування» спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
07-06-42М.pdf Download(370kB) |
Анотація
Знання з етики ділового спілкування є вагомою складовою умінь та навичок студентів. Спілкування засноване на етичних засадах якнайбільше сприятиме успіху у професійній діяльності майбутніх фахівців з публічного управління та адміністрування. Вагомим у підготовці таких фахівців до спілкування у нових умовах є досягнення належного рівня культури, чому сприятиме вивчення вибіркової дисципліни «Етика ділового спілкування». Мета курсу - формування науковометодологічних, і теоретико-практичних навичок здобувачів вищої освіти у сфері етики державного службовця; ознайомлення з системою загальнотеоретичних та практично-орієнтованих знань, вмінь і навичок; опосередкування управлінської діяльності, з її властивостями, змістом, формами та сферами здійснення до проблем сьогодення. Оволодіння студентами комплексом сучасних систематизованих знань про сутність публічної служби, її організацію і функціонування, завдання та функції, а також перспективи розвитку, умінь та навичок, необхідних для професійної діяльності. Завдання курсу «Етика ділового спілкування» - допомогти здобувачам: -здобути знання про філософські, етичні, психологічні основи ділового спілкування, його норми й правила, шляхи їх застосування, особливості етикету в різних умовах трудової діяльності; -навчитись аналізувати окремі ситуації, розпізнаючи типи людей, рівень їхньої моральності та інші особливості; -оволодіти системою способів і засобів ділового спілкування, його стратегіями, навчитись обирати їх відповідно до психологічних і соціокультурних особливостей співрозмовників; -навчитися застосовувати обрані способи й засоби у процесі спілкування із співвітчизниками та іноземними партнерами під час індивідуальної бесіди й колективного обговорення проблем, у виступах перед різними аудиторіями, на переговорах, при розв’язанні конфліктів та ін; -накреслити шляхи формування культури спілкування, самостановлення та самовдосконалення індивідуального стилю спілкування спеціалістів відповідно до всіх правил і норм.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 07-06-42М, етика ділового спілкування |
Шифр: | 07-06-42М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 28 Публічне управління та адміністрування Шифр галузі знань > 28 Публічне управління та адміністрування > 281 Публічне управління та адміністрування |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Менеджменту та публічного врядування |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 27 Лист 2023 11:37 |
Останні зміни: | 28 Лист 2023 07:50 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/28202 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року