Силабус навчальної дисципліни «Ділова риторика» для здобувачів вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Управління персоналом і економіка праці» та «Бізнес-аналітика» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 051 «Економіка» галузі знань 05 «Соціальні і поведінкові науки»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-10-172S Малевич, Л. Д. (2023) Силабус навчальної дисципліни «Ділова риторика» для здобувачів вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Управління персоналом і економіка праці» та «Бізнес-аналітика» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 051 «Економіка» галузі знань 05 «Соціальні і поведінкові науки». [Силабус]

[img] Text
06-10-172S.pdf

Download(177kB)

Анотація

Мета вивчення дисципліни – підвищення рівня комунікативної компетентності студентів у сфері ділової комунікації, що передбачає знання основ класичної і сучасної риторики та практичне володіння сучасними технологіями публічного мовлення, мовного впливу, полемічної майстерності. Основні завдання курсу: вивчення теоретико-практичних засад публічного ділового мовлення, видів, жанрів і форм сучасного ділового публічного мовлення, ознайомлення з еволюцією ділової риторики, вироблення практичних навичок підготовки і виголошення публічних промов різних типів залежно від мети, теми, ситуації, аудиторії, розвиток навичок аргументації та полемічної майстерності. Після вивчення навчальної дисципліни студенти повинні знати: зміст риторики як науки, систему основних понять, термінів і законів; коротку історію й основні джерела світової і вітчизняної риторики; методи створення текстів різнотипних промов, принципи доцільної композиції тексту; основи аргументації, ефективного словесного оформлення виступу; правила поведінки оратора й основи моделювання аудиторії; особливості мовного впливу під час ділових публічних виступів; Після вивчення навчальної дисципліни студенти повинні вміти: продукувати тексти різних типів промов з потрібної теми і для різних ситуацій; виголошувати публічні промови різних типів, уміти підтримувати увагу аудиторії; доцільно використовувати мовні засоби (тропи і фігури); застосовувати прийоми ефективної аргументації і мовного впливу; проводити риторичний аналіз ділового публічного мовлення; критично ставитися до свого мовлення і суспільної мовної практики; розвивати власний ораторський стиль.

Title in English

SYLLABUS Business rhetoric Level of Education: Bachelor’s (first) 05 Field of Knowledge Social and behavioural sciences 051 Field of Study Economics Degree Programme: Human Resource Management and Labour Economics ФП-22 Code in Degree Programme Degree Programme: Business analytics ФП-24 Code in Degree Programme

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-10-172S, ділова риторика
Шифр: 06-10-172S
Тематики: Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки
Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки > 51 Економіка
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Журналістики та українознавства
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 04 Груд 2023 11:22
Останні зміни: 04 Груд 2023 11:22
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/28301
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року