Методичні вказівки до практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Дидактичні засади викладання у вищій школі» для здобувачів освіти третього (освітньо-наукового) рівня за освітньо-науковою програмою «Фізична терапія, ерготерапія» спеціальності 227 «Терапія та реабілітація» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-03-439М Кочубей, А. В. (2023) Методичні вказівки до практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Дидактичні засади викладання у вищій школі» для здобувачів освіти третього (освітньо-наукового) рівня за освітньо-науковою програмою «Фізична терапія, ерготерапія» спеціальності 227 «Терапія та реабілітація» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
07-03-439М.pdf

Download(360kB)

Анотація

Мета вивчення дисципліни «Дидактичні засади викладання у вищій школі» - формування у аспірантів компетенцій, необхідних для розробки та проведення всіх видів занять у закладі вищої освіти (ЗВО) на основі застосування сучасних методів, засобів навчання і контролю та новітніх педагогічних технологій у навчальному процесі у вищий школі. Відповідно до мети підготовка аспірантів вимагає формування наступного: - формування педагогічної компетенції як професійної; - засвоєння основних термінів і понять з дидактики вищої школи для використання їх у педагогічній діяльності; - формування вмінь і навичок з організації освітнього процесу у вищій школі для аналізу конкретних ситуацій в професійній діяльності. Вивчення навчальної дисципліни «Дидактичні засади викладання у вищій школі» спрямовано на формування таких компетентностей: Загальних Дотримання норм наукової етики, авторського і суміжних прав інтелектуальної власності; державної та міжнародної систем правової охорони інтелектуальної власності. Комплексність у педагогічній діяльності щодо організації та здійснення освітнього процесу, навчання, виховання, розвитку і професійної підготовки студентів до певного виду професійно-орієнтованої діяльності. Спеціальних Вміння розробляти структурно-логічну схему підготовки фахівців, зі спеціальності 201 «Агрономія» за обраною спеціалізацією та підготовки освітніх програм. Вміння користуватись нормативно-правовою базою та організовувати роботи відповідно до галузевих вимог безпеки життєдіяльності й охорони праці. Знання і дотримання норм наукової етики і академічної доброчесності. Очікувані результати навчання: розуміння предмету дидактики вищої школи, мети і завдань навчання у ЗВО, окреслення змісту освіти, виявлення закономірностей процесу навчання, обґрунтування принципів і правил навчання, розробка організаційних форм, методів і прийомів навчання у ЗВО, визначення матеріальних засобів навчання у вищій школі. У результаті вивчення навчальної дисципліни аспірант повинен знати: – дидактичні засади сучасної вищої професійної освіти на основі фундаментальних педагогічних теорій; – основні підходи до визначення загальнодидактичних принципів у вищій школі та їх сучасне наукове тлумачення; – інноваційні підходи до організації освітнього процесу у вищій школі; – дидактичні умови формування індивідуально-особистісного стилю пізнавальної діяльності студентів ЗВО; – сучасні технології навчання у вищій школі. уміти: – володіти основними категоріями дидактики вищої школи і застосовувати їх при виконанні теоретичних і практичних завдань; – ставити мету, планувати та вирішувати педагогічні завдання; – організовувати освітній процес у закладі вищої освіти.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 07-03-439М, дидактичні засади викладання у вищій школі
Шифр: 07-03-439М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична реабілітація
Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична терапія, ерготерапія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 08 Січ 2024 10:08
Останні зміни: 08 Січ 2024 10:08
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/28691
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року