ІНКЛЮЗИВНИЙ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХОДИ В РОЗРОБЦІ СТАРТАП-ПРОЄКТУ ПІДВИЩЕННЯ ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ ЛЮДЕЙ ТРЕТЬОГО ВІКУ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Павліха, Н. В. та Корнелюк, О. А. та Тихончук, В. В. (2023) ІНКЛЮЗИВНИЙ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХОДИ В РОЗРОБЦІ СТАРТАП-ПРОЄКТУ ПІДВИЩЕННЯ ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ ЛЮДЕЙ ТРЕТЬОГО ВІКУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(103)). с. 165-178.

[img] Text
Ve10316.pdf

Download(299kB)

Анотація

Розглянуто інклюзивний та інноваційний підходи в розробці стартап-проєкту ІТ-школи, спрямованої на навчання людей третього віку. Стаття досліджує сучасні тенденції в галузі освіти та розвитку технологій, які можуть бути застосовані для забезпечення доступу та навчання цільової аудиторії. Автори обговорюють важливість створення інклюзивного середовища для навчання, враховуючи потреби та можливості людей похилого віку. У статті також розглядаються методологічні аспекти розробки стартап-проєкту ІТ-школи. Автори наголошують на важливості співпраці зі спеціалістами з психології та геронтології для ефективної адаптації навчальних програм до потреб людей похилого віку. Обґрунтовано використання сучасних інноваційних підходів, таких як використання новітніх технологій, методів навчання та психологічних аспектів, що можуть сприяти адаптації людей третього віку до цифрового середовища. Визначено основні виклики та труднощі, з якими стикаються цільові учасники. Запропоновано практичні рекомендації для інших ініціаторів подібних проєктів задля підвищення цифрової грамотності серед людей старшого віку.

Title in English

INCLUSIVE AND INNOVATIVE APPROACH IN THE DEVELOPMENT OF A STARTUP PROJECT FOR IMPROVING DIGITAL LITERACY OF THIRD AGE PEOPLE

English abstract

The digital revolution has left its mark on the way we work, communicate, learn and interact with the world. However, these important changes affect all segments of the population unevenly. The impact of digital development on people of the third age, who may be less prepared for the digital environment and information technologies, is especially important. The inclusion of people of the third age in the digital society is an important component of inclusive development and requires special measures and attention. The third age includes the group of people who have reached retirement age or are in old age, and this category of population usually has its own special needs and limitations. The purpose of the study is to study and analyze innovative and inclusive approaches to the development of a startup project to improve the digital literacy of people of the third age in order to determine the best practices and recommendations for the effective implementation of such a project. The article examines an inclusive and innovative approach in the development of a start-up project of an IT school aimed at training people of the third age. The article explores current trends in education and technology development that can be applied to provide access and education to target audiences. The authors discuss the importance of creating an inclusive learning environment that takes into account the needs and capabilities of older adults. The article also considers the methodological aspects of the development of a start-up project of an IT school. The authors emphasize the importance of cooperation with specialists in psychology and gerontology for effective adaptation of educational programs to the needs of the elderly. The use of modern innovative approaches, such as the use of the latest technologies, teaching methods and psychological aspects, which can contribute to the adaptation of people of the third age to the digital environment, is substantiated. The main challenges and difficulties faced by the target participants are identified. Practical recommendations are offered for other initiators of similar projects to improve digital literacy among older people.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: цифрова грамотність; цифрові компетентності; стартап-проєкт; інклюзивний підхід; інноваційний підхід; методологія; технології; цифрове середовище; інформаційні технології; digital literacy; digital competences; startup project; inclusive approach; innovative approach; methodology; technologies; digital environment; information technologies
УДК: 334.723-022.326:004-053.9
Бібліографічний опис: Павліха Н. В. Інклюзивний та інноваційний підходи в розробці стартап-проєкту підвищення цифрової грамотності людей третього віку / Н. В. Павліха, О. А. Корнелюк, В. В. Тихончук // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2023. - Вип. 3(103). - С. 165-178.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023 > Вісник 3
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023
Видання університету
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 15 Січ 2024 11:50
Останні зміни: 15 Січ 2024 11:50
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/28802
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року