MANAGEMENT OF CROSS-CULTURAL TEAMS AS A WAY OF INCREASING THE COMPETITIVENESS OF THE ORGANIZATION

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Shcherbakova, A. S. (2023) MANAGEMENT OF CROSS-CULTURAL TEAMS AS A WAY OF INCREASING THE COMPETITIVENESS OF THE ORGANIZATION. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(103)). с. 324-332.

[img] Text
Ve10330.pdf

Download(225kB)

Анотація

У сучасному організаційному середовищі, яке характеризується складним, багатонаціональним та мультикультурним середовищем, ефективне управління потребує розуміння та посилення взаємодії між працівниками різного етнічного походження. У статті обґрунтовано, що в сучасних компаніях система управління талантами є одним із найважливіших активів, який поєднує бази даних, документи, політики, процедури, раніше не досліджені знання та досвід окремих співробітників. Автором доведено, що посилення впливу міжкультурних факторів на організаційні взаємодії підкреслює необхідність вирішення проблем залучення людей з різних національних культур для підвищення конкурентоспроможності організації. У статті наголошується на необхідності зміни технологій управління для вирішення проблем, пов’язаних із збільшенням міжкультурної взаємодії, підкреслюючи важливість управління мультикультурними командами для успіху організації. В статті обґрунтовано проблеми, що виникають під час управлінням крос-культурними колективами, зокрема: комунікативні бар’єри, культурні відмінності, вирішення конфліктів, різні стандарти роботи та стилі лідерства, інклюзивність, різниця в часових поясах, відсутність культурної обізнаності, згуртованість команди, навчання та розвиток, а також проблеми віддаленої роботи. Незважаючи на виклики, ефективне міжкультурне управління представлено як переваги як для організацій, так і для працівників. У статті стверджується, що компанії, які вживають заходів щодо різноманітності та інклюзії, можуть підвищити рівень утримання співробітників, підвищити задоволеність роботою та підвищити продуктивність. Міжкультурна взаємодія визначається як джерело конкурентних переваг, сприяння креативності, інновацій, адаптації до глобального ринку, покращення доступу до талантів, розуміння клієнтів, гнучкості, культурної компетентності, задоволеності працівників, мотивації та розширення ділових мереж.

Title in English

УПРАВЛІННЯ МІЖКУЛЬТУРНИМИ КОЛЕКТИВАМИ ЯК ШЛЯХ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ

English abstract

The article has been grounded that in modern companies the talent management system is one of the most important assets that combines databases, documents, policies, procedures, previously unexplored knowledge and experience of individual employees. The author prove that this approach ensures sustainable socio-economic development and forms the competitiveness of the organization. The article emphasizes the need for a change in management technologies to address the challenges posed by increased intercultural interactions, emphasizing the importance of managing multicultural teams for organizational success. Despite the challenges, effective cross-cultural management is presented as offering advantages for both organizations and employees. The article suggests that companies embracing diversity and inclusion efforts can increase employee retention rates, enhance job satisfaction, and improve performance. Cross- cultural interaction is identified as a source of competitive advantages, fostering creativity, innovation, global market adaptation, improved talent access, customer understanding, flexibility, cultural competence, employee satisfaction, motivation, and expanded business networks.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: cross-cultural management; organization; team; talent; competitiveness; management of organization; development; innovations; крос-культурний менеджмент; організація; команда; талант; конкурентоспроможність; управління організацією; розвиток; інновації
УДК: 658.92:339.137
Бібліографічний опис: Shcherbakova A. S. Management of cross-cultural teams as a way of increasing the competitiveness of the organization / A. S. Shcherbakova // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наку. праць. - Рівне : НУВГП, 2023. - Вип. 3(103). - С. 324-332.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023 > Вісник 3
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023
Видання університету
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 18 Січ 2024 07:02
Останні зміни: 18 Січ 2024 07:02
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/28861
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року