Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з освітньої компоненти «Теорія аргументації» для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня за освітньо-науковою програмою підготовки доктор філософії (PhD) «Фізична терапія, ерготерапія» спеціальності 227 «Терапія та реабілітація» галузі знань «Охорона здоров’я» денної/вечірньої форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-05-52М Мельничук, Ю. І. (2023) Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з освітньої компоненти «Теорія аргументації» для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня за освітньо-науковою програмою підготовки доктор філософії (PhD) «Фізична терапія, ерготерапія» спеціальності 227 «Терапія та реабілітація» галузі знань «Охорона здоров’я» денної/вечірньої форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
07-05-52М .pdf

Download(356kB)

Анотація

Вибіркова освітня компонента «Теорія аргументації» є важливим елементом освіти майбутніх фахівців. Опанування здобувачами знань та формування вмінь із запропонованого курсу сприятиме забезпечення належного рівня та якості публічної аргументації при здійсненні професійної діяльності. Логіко-філософський базис теорії аргументації виконує методологічне навантаження, тобто вчить якості обґрунтування, вміння формувати власні ідеї та сміливо здійснювати аргументування при незгоді із іншими ідеями в інтелектуальних дискусіях. Варто зауважити про те, що аргументація як особлива інтелектуальна діяльність є основою раціонального пізнання. Пізнавальна діяльність передбачає застосування наукового мислення, яке сфокусоване на встановлення причинно-наслідкових зв’язків та вміле аргументування власної позиції. Наукове доведення складає лише частину аргументації. Проте, аргументація як інтелектуальна діяльність здобувачів освіти сфокусована на доведення, аналізі, розгляду та перевірки альтернативних версій з подальшою їх перевіркою, логічною оцінкою причинно-наслідковості з метою вибору найбільш ефективного вирішення проблеми. Програма освітньої компоненти побудована таким чином, щоб активізувати та відшліфувати знання та вміння здобувачів освіти із логіки, філософії науки.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 07-05-52М, теорія аргументації
Шифр: 07-05-52М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична реабілітація
Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична терапія, ерготерапія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут права > Правових природоохоронних дисциплін
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 18 Січ 2024 09:59
Останні зміни: 18 Січ 2024 09:59
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/28865
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року