08-02-122M Гамма, Т. В. (2023) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Психофізіологічні аспекти фізичної терапії, ерготерапії» для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії» за освітньо-науковою програмою «Фізична терапія, ерготерапія» спеціальності 227 «Терапія та реабілітація» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
08-02-122M.pdf Download(321kB) |
Анотація
Дисципліна «Психофізіологічні аспекти фізичної терапії, ерготерапії» пропонує вивчення сучасних підходів до застосування психофізіологічних принципів у фізичній терапії та ерготерапії з метою оптимізації рухової активності та покращення функціонального стану пацієнтів. Розглядаються такі теми, як використання психофізіологічних аспектів для покращення пам'яті та розвитку когнітивних функцій, а також застосування цих принципів для підвищення концентрації уваги пацієнтів. Додатково, увага приділяється психофізіологічним підходам до регулювання емоційних станів та збільшення особистої життєстійкості у ситуаціях життєвих труднощів. Курс також охоплює тему впровадження психофізіологічних принципів у програми фізичної терапії та ерготерапії для поліпшення якості сну та відновлення енергетичних резервів пацієнтів. Загальний підхід спрямований на інтеграцію психологічних і фізіологічних аспектів для досягнення комплексного підходу до відновлення та підтримки пацієнтів у контексті фізичної та ерготерапії. Мета: представити студентам сучасні наукові концепції щодо фізіологічних механізмів, корелятів та закономірностей психічної діяльності та поведінки людини, забезпечити їх ознайомлення з актуальними досягненнями в цій галузі і розвинути навички застосування цих знань при аналізі психологічних даних. Завдання: навчити аналізувати фізіологічні основи функціонування психічних процесів, станів, емоцій і цілеспрямованої поведінки; застосування психофізіологічних методик для діагностики функціонального стану організму; навчити використовувати знання психофізіології з метою усвідомлення актуальних проблем, застосовуючи методи психофізіологічних досліджень та маючи уявлення про фізіологічні механізми психічних процесів і поведінки на системному і нейронному рівнях вміти спільно з пацієнтом/клієнтом координувати реалізацію реабілітаційного плану, коригувати рухову активність пацієнта/клієнта відповідно до його згоди, змінювати за потреби засоби, методи та форми фізичної терапії, ерготерапії.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 08-02-122M, психофізіологічні аспекти фізичної терапії, ерготерапії |
Шифр: | 08-02-122M |
За видами робіт: | Лабораторні роботи |
Тематики: | Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична реабілітація Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична терапія, ерготерапія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Фізичної терапії, ерготерапії |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 19 Січ 2024 12:15 |
Останні зміни: | 19 Січ 2024 12:15 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/28885 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року