Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Загальна екологія (та неоекологія)» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Екологія» спеціальності 101 «Екологія», «Технології захисту навколишнього середовища» спеціальності 183 «Технології захисту навколишнього середовища» денної та заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

05-02-437М Прищепа, А. М. та Буднік, З. М. та Борщевська, І. М. та Михальчук, М. А. (2024) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Загальна екологія (та неоекологія)» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Екологія» спеціальності 101 «Екологія», «Технології захисту навколишнього середовища» спеціальності 183 «Технології захисту навколишнього середовища» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
05-02-437М.pdf

Download(681kB)

Анотація

Навчальна дисципліна "Загальна екологія (та неоекологія)" є однією з ключових у системі базової вищої освіти для майбутніх фахівців з екології (спеціальність 101 «Екологія») та технології захисту навколишнього середовиша (спеціальність 183 «Технології захисту навколишнього середовища») У сучасних дослідженнях виділяється "загальна екологія" як наука, що вивчає тактику та стратегію збереження та стабільного розвитку життя на Землі, а також неоекологію. За В.Ю. Некосом, "неоекологія" - це комплекс наук, що досліджують розвиток, функціонування та прогнозування розвитку антропосфери, розробляють можливості управління взаємовідношеннями та зв'язками в системі "природа-суспільство" для їх гармонізації і забезпечення екологічно безпечного співіснування. Метою цієї навчальної дисципліни є формування фундаментальних базових знань з традиційної екології та неоекології, а також розвиток вмінь дослідження екологічних систем на різних рівнях ієрархії, їх функціонування та зміни при екологічних змінах. Професійні уміння та навички студентів, які вивчають екологію, закріплюються та формуються завдяки лабораторному компоненту даної навчальної дисципліни. Структура цього компоненту визначається виробничими функціями, задачами та компетенціями, які здобувач вищої освіти отримує під час виконання лабораторних робіт. Ці функції включають технічну виробничу, дослідницьку, проектувальну та прогнозну виробничі функції. Лабораторні роботи дозволяють студентам ознайомитися із структурою та ієрархією природного середовища, законами взаємодії між живими і неживими складовими, а також адаптацією живих організмів до змін у навколишньому середовищі.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 05-02-437М, методика екологічних досліджень
Шифр: 05-02-437М
За видами робіт: Лабораторні роботи
Тематики: Шифр галузі знань > 10 Природничі науки
Шифр галузі знань > 10 Природничі науки > 101 Екологія
Шифр галузі знань > 18 Виробництво та технології
Шифр галузі знань > 18 Виробництво та технології > 183 Технології захисту навколишнього середовища
Підрозділи: Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Екології, технології захисту навколишнього середовища та лісового господарства
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 30 Січ 2024 10:38
Останні зміни: 30 Січ 2024 10:38
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/28999
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року