Силабус навчальної дисципліни «Методика дистанційної освіти» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Цифрові технології дистанційної освіти» спеціальності 015.39 «Професійна освіта (цифрові технології)»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

04-05-216S Юзик, О. П. (2023) Силабус навчальної дисципліни «Методика дистанційної освіти» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Цифрові технології дистанційної освіти» спеціальності 015.39 «Професійна освіта (цифрові технології)». [Силабус]

[img] Text
04-05-216S.pdf

Download(686kB)

Анотація

Введення дисципліни «Методика дистанційної освіти» в освітньо-професійну програму «Цифрові технології дистанційної освіти» зумовлена наступними факторами: - ринок праці майбутніх фахівців зі спеціальності 015.39 Професійна освіта (цифрові технології) потребує педагогів професійного навчання, які здатні будуть обирати нові інноваційні підходи в освіті, добирати доцільні форми, методи, засоби, технології навчання відповідно до визначених завдань та індивідуальних особливостей здобувачів освіти (у тому числі з урахуванням можливості забезпечити вихід на ринок праці осіб із особливими освітніми потребами); - швидко оновлюються та модернізуються як ППЗ так і ПК та засоби оргтехніки, тому для закладів професійної / професійнотехнічної освіти (далі по тексту П(ПТ)О) переведення вивчення деяких курсів чи навчальних дисциплін на дистанційний формат буде найоптимальнішим варіантом для реалізації освітнього процесу закладу освіти; - здійснення освітньої діяльності П(ПТ)О в умовах воєнного стану потребує оволодіння майбутніми педагогами професійного навчання методики та технологій дистанційного навчання; - орієнтація на професійну підготовку фахівців в умовах неперервного освітнього процесу протягом усього життя та гарантований доступ до навчання; Зазначені вище фактори зумовлюють мету та завдання вивчення даної дисципліни. Метою вивчення навчальної дисципліни є формування систематизованих знань з методики дистанційного навчання Основними завданнями навчальної дисципліни є: - формування системи знань, умінь, навичок, необхідних для розроблення та проведення занять у дистанційній формі на основі застосування методів, засобів навчання і контролю та новітніх педагогічних технологій навчання в освітньому процесі закладів П(ПТ)О; - оволодіння сучасними цифровими технологіями дистанційного навчання; - набуття практичних умінь проєктування дистанційних педагогічних технологій; - вміння розв’язувати задачі спеціального призначення та практичні проблеми з методики вивчення дистанційної освіти.

Title in English

SYLLABUS Methods of distance education ОК31 Code in Degree Programme Level of Education: Bachelor’s (first) 01 Fields of knowledge Education/Pedagogy 015.39 Fields of study: Vocational Education (Digital Technologies) Degree Programme: Digital Technologies of Distance Education

Тип елементу : Силабус
Додаткова інформація: попередня версія силабусу 04-05-138S
Ключові слова: 04-05-216S, методика, дистанційна освіта
Шифр: 04-05-216S
Тематики: Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 15 Професійна освіта (Комп'ютерні технології)
Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 15.039 Професійна освіта (Цифрові технології)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут кібернетики, інформаційних технологій та інженерії > Комп'ютерних технологій та економічної кібернетики
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 31 Січ 2024 11:27
Останні зміни: 31 Січ 2024 11:27
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29025
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року