Методичні рекомендації та навчальні завдання з дисципліни «Друга іноземна мова (французька)» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-09-83М Тимощук, І. О. (2024) Методичні рекомендації та навчальні завдання з дисципліни «Друга іноземна мова (французька)» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-09-83М.pdf

Download(769kB)

Анотація

Навчальні завдання призначениі для студентів І року навчання. У відповідності до Типової програми з іноземних мов для неспеціальних вузів їх основна мета полягає: – в оволодінні основами фонетики; – у вивченні граматичних структур, характерних для франкомовних наукових текстів; – у вдосконаленні навичок усного мовлення; – у розвитку вміння читати та розуміти фахові франкомовні тексти та передавати їх зміст у формі простої анотації. Як відомо, вивчення іноземної мови неможливе без засвоєння основних граматичних структур цієї мови. Оволодіння ними викликає значні труднощі у студентів, тому в даному посібнику їм приділяється першочергова увага. У методичній літературі розрізняють активний і пасивний граматичний мінімум. Перший охоплює ті граматичні явища, які вживаються в усному мовленні в межах визначених програмою тем. Він опрацьовується переважно усно. До другого (пасивного) граматичного мінімуму належать граматичні явища, які студенти повинні впізнавати і розуміти під час читання. Тут розглядається як перший, так і другий види. В процесі їх навчання формуються рецептивні та репродуктивні граматичні навики, основні якості яких є: автоматизованість, стійкість та гнучкість. Навчальні завдання складаються з 18 уроків. Кожний урок включає питання з граматики, усну розмовну тему та фахово-орієнтований текст з системою вправ. Пояснення граматичного матеріалу „Система часів французького дієслова” здійснюється за планом: 1) значення часової форми; 2) утворення; 3) типові для певної форми обставини часу. Далі наводиться ситуація, яка ілюструє вживання часової форми в мовленні, а також утворення питальної та заперечної форм. Ознайомившись із основними теоретичними положеннями студент виконує вправи, розв’язуючи при цьому певну задачу, що міститься в інструкції до вправи. Наводиться зразок, який підказує, як саме це потрібно зробити. Оскільки в основі вивчення іноземної мови лежить комунікативний підхід, то в кожному уроці є вправи, спрямовані на те, щоб навчальні мовленнєві дії студентів наближались до природного спілкування. Кожна розмовна тема вивчається протягом кількох уроків. Порядок роботи над темою визначається інструкціями до вправ. На завершальному етапі студент повинен вміти спілкуватись по темі у монологічній та діалоговій формах, якомога повніше використовуючи матеріал попередніх вправ.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-09-83М, друга іноземна мова (французька)
Шифр: 06-09-83М
За видами робіт: Вивчення дисципліни
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Іноземних мов
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 01 Лют 2024 09:00
Останні зміни: 01 Лют 2024 09:00
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29046
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року