06-07-225М Наконечна, О. П. (2024) Методичні вказівки до семінарських занять та самостійного вивчення навчальної дисципліни «Герменевтика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Креативна та цифрова культура» спеціальності 034 «Культурологія» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-07-225М.pdf Download(389kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна «Герменевтика» циклу загальної підготовки бакалавра спеціальності «Культурологія» сприяє ознайомленню здобувачів з історичною еволюцією і сучасним змістом філософської герменевтики. Предметом вивчення навчальної дисципліни є філософська герменевтика, етапи її становлення, засади і сучасне значення. Метою вивчення дисципліни є ознайомлення з етапами становлення, засадами і сучасним значенням філософської герменевтики та її причетності до розвитку філософської теорії гуманітарного знання і комунікації. Завданнями дисципліни є формування висококультурних фахівців, які володіють навиками аналітичного й критичного мислення, методологічною культурою для аналізу вимірів сучасної культури; оволодіння проблематикою та понятійним апаратом герменевтики; формування розуміння ролі герменевтики у комунікативному просторі культури; розвиток практичних компетентностей до відкритого діалогу в інформаційному просторі сучасного буття. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: • історію становлення та розвитку філософської герменевтики; • вихідні поняття, тематику досліджень герменевтики, вчення її основних представників; • онтологічний та методологічний вимір філософської герменевтики; • місце та роль герменевтики у сучасній гуманітаристиці; уміти: • аналізувати взаємозв’язок між проблематикою сучасної філософії та різними напрямами гуманітарних досліджень; • експлікувати герменевтичну методологію до аналізу нинішніх культурних процесів; • використовувати отримані в процесі освоєння дисципліни теоретичні знання для професійної комунікації щодо вирішення проблем культурологічного характеру, міжкультурного діалогу в сучасному світі.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-07-225М, герменевтика, текст, розуміння, інтерпретація, екзегетика, діалог, діалектика, алегорія, філологічна герменевтика, герменевтичне коло, розуміння, психологічна та граматична інтерпретація, методологія, «науки про дух», «критика історичного розуму», життя, фундаментальна онтологія, герменевтична онтологія, феноменологія, «життєвий світ», екзистенційна аналітика, філософська герменевтика, традиція, феноменологічна герменевтика, теорія метафори, «Я-сам як Інший», історія, розповідь, герменевтика підозри, прагматична герменевтика, іронія, філософія, методологія, наука, мистецтво, гуманітарні науки, діалектика, естетика, школа рецептивної естетики |
Шифр: | 06-07-225М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Вивчення дисципліни |
Тематики: | Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки > 34 Культурологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 02 Лют 2024 11:09 |
Останні зміни: | 02 Лют 2024 11:09 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29090 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року