Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Етика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Креативна та цифрова культура» спеціальності 034 «Культурологія» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-07-236M Шадюк, Т. А. (2023) Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Етика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Креативна та цифрова культура» спеціальності 034 «Культурологія» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-07-236M.pdf

Download(595kB)

Анотація

Дисципліна «Етика» є ОК циклу загальної підготовки для підготовки студентів спеціальності 034 «Культурологія» ННІ ЕМ. Метою навчальної дисципліни є ознайомлення з нормативно-ціннісними засадами етики, з роллю етичного чинника у людській життєдіяльності й світовідношенні та формуванні навичок всебічного аналізу і успішного вирішення морально-етичних проблем. Основними завданнями навчального курсу є ознайомлення студентів з понятійно-категоріальною системою курсу; набуття знань у галузі етики як засобу орієнтації індивіда у складних умовах суспільного життя; формування навичок аналізу сучасних проблем соціальної, професійної та індивідуальної життєдіяльності, опираючись на навики філософсько-етичної рефлексії та форми міжособистісного спілкування. Студент повинен знати:  основні поняття, напрями і проблеми етики як філософської науки в її історії та на сучасному етапі розвитку;  особливості моралі як суспільного явища, феномена культури та форми світовідношення;  морально-етичні засади суспільного життя; специфіку морально-етичної регуляції людської поведінки;  основні принципи професійної етики, ділового етикету, прикладної етики. Студент повинен уміти:  аналізувати сучасні проблеми соціальної, професійної та індивідуальної життєдіяльності, опираючись на навики філософсько-етичної рефлексії та форми міжособистісного спілкування;  застосовувати основні принципи прикладної етики, ділового етикету, професійної етики для вирішення моральних конфліктів у соціальній сфері;  знаходити креативні шляхи зміцнення позицій етики у різних галузях людського буття, включаючи сферу міжнародних стосунків та враховуючи виклики глобалізації;  реферувати філософсько-етичні тексти і розуміти їх морально-етичний зміст;  перетворювати набуті знання на елемент етичного виховання й становлення власної особистої і професійної культури.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-07-236M, етика, мораль, моральність, мононорми, табу, звичаї, традиції, еволюційна етика, класична етика, некласична етика, право, соціальний інститут, закон, заповіді, імператив, моральна оцінка, моральні норми, моральні цінності, етикет, моральна культура, карма, сансара, нірвана, мокша, жень, сяо, лі, дао, евтимія, благо, фаталізм, атараксія, евдемонізм, гедонізм, чесноти, есхатологія, теодицея, заповідь, гуманізм, антропоцентризм, індивідуалізм, альтруїзм, афекти, свобода, необхідність, категоричний імператив, свобода волі, пробабілізм
Шифр: 06-07-236M
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки > 34 Культурологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 05 Лют 2024 07:38
Останні зміни: 05 Лют 2024 07:38
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29116
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року