06-01-160М Лесняк, О. Ю. (2024) Методичні вказівки до виконання практичних завдань і самостійного вивчення дисципліни «Конкурентоспроможність підприємства» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійноюю програми «Економіка підприємства» спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-01-160М.pdf Download(576kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна «Конкурентоспроможність підприємства» вивчається згідно навчального плану підготовки студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 076 «Підприємництво та торгівля» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» освітньо-професійної програми «Економіка підприємства» (денної та заочної форми навчання), студентів, що навчаються за інтегрованими навчальними планами, слухачів Інституту довузівської підготовки та післядипломної освіти. Метою викладання: засвоєння теоретичних підходів та опанування практичних навичок побудови системи оцінювання, досягнення та підтримання конкурентоспроможності підприємства. Завданнями викладання навчальної дисципліни «Конкурентоспроможність підприємства» є засвоєння студентами термінологічного апарату у сфері конкуренції, вивчення типів ринків за глибиною їх монополізації; вивчення ключових проблем конкуренції та конкурентоспроможності товарів, послуг, підприємств, галузей національної економіки, міжнародних стратегій конкурентної поведінки; набуття вмінь визначати й оцінювати показники і фактори конкурентоспроможності підприємств різних типів; вироблення конкурентних стратегій; опанування методики аналізу форм і методів конкуренції в трансформаційний період; вибір оптимальних стратегій українських підприємств на вітчизняних та зарубіжних ринках. У результаті вивчення даного курсу студент повинен: знати: сутність поняття «конкуренція», «конкурентоспроможність підприємства», «конкурентоспроможність продукції»; переваги концепції конкурентоспроможності; моделі та методи оцінки конкурентоспроможності товару і підприємства; принципи та фактори забезпечення конкурентоспроможності підприємства; особливості міжнародної конкурентоспроможності галузей та регіонів; перешкоди на шляху глобальної конкуренції; елементи та їх взаємодія в системі управління конкурентоспроможністю підприємства; вміти: орієнтуватися на ринку серед конкурентів; розрахувати основні показники з оцінки конкурентоспроможності продукції; здійснювати оцінку факторів, що впливають на зміну рівня конкурентоспроможності підприємства; здійснювати оцінку та розробку конкурентної стратегії; визначати та дослідити конкурентні галузі на національному (міжнародному) рівні; визначати джерела і фактори досягнення глобальної конкурентоспроможності; застосовувати концепції розвитку кластерів; застосовувати набуті знання на практиці у сфері управління ринковими процесами, їх регулювання та дослідження.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-01-160М, конкурентоспроможність підприємства |
Шифр: | 06-01-160М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Вивчення дисципліни |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 76 Економіка підприємства |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Економіки підприємства і міжнародного бізнесу |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 05 Лют 2024 11:25 |
Останні зміни: | 05 Лют 2024 11:25 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29124 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року