Методичні вказівки до виконання практичних завдань і самостійного вивчення дисципліни «Конкурентоспроможність підприємства» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійноюю програми «Економіка підприємства» спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної і заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-01-160М Лесняк, О. Ю. (2024) Методичні вказівки до виконання практичних завдань і самостійного вивчення дисципліни «Конкурентоспроможність підприємства» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійноюю програми «Економіка підприємства» спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-01-160М.pdf

Download(576kB)

Анотація

Навчальна дисципліна «Конкурентоспроможність підприємства» вивчається згідно навчального плану підготовки студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 076 «Підприємництво та торгівля» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» освітньо-професійної програми «Економіка підприємства» (денної та заочної форми навчання), студентів, що навчаються за інтегрованими навчальними планами, слухачів Інституту довузівської підготовки та післядипломної освіти. Метою викладання: засвоєння теоретичних підходів та опанування практичних навичок побудови системи оцінювання, досягнення та підтримання конкурентоспроможності підприємства. Завданнями викладання навчальної дисципліни «Конкурентоспроможність підприємства» є засвоєння студентами термінологічного апарату у сфері конкуренції, вивчення типів ринків за глибиною їх монополізації; вивчення ключових проблем конкуренції та конкурентоспроможності товарів, послуг, підприємств, галузей національної економіки, міжнародних стратегій конкурентної поведінки; набуття вмінь визначати й оцінювати показники і фактори конкурентоспроможності підприємств різних типів; вироблення конкурентних стратегій; опанування методики аналізу форм і методів конкуренції в трансформаційний період; вибір оптимальних стратегій українських підприємств на вітчизняних та зарубіжних ринках. У результаті вивчення даного курсу студент повинен: знати: сутність поняття «конкуренція», «конкурентоспроможність підприємства», «конкурентоспроможність продукції»; переваги концепції конкурентоспроможності; моделі та методи оцінки конкурентоспроможності товару і підприємства; принципи та фактори забезпечення конкурентоспроможності підприємства; особливості міжнародної конкурентоспроможності галузей та регіонів; перешкоди на шляху глобальної конкуренції; елементи та їх взаємодія в системі управління конкурентоспроможністю підприємства; вміти: орієнтуватися на ринку серед конкурентів; розрахувати основні показники з оцінки конкурентоспроможності продукції; здійснювати оцінку факторів, що впливають на зміну рівня конкурентоспроможності підприємства; здійснювати оцінку та розробку конкурентної стратегії; визначати та дослідити конкурентні галузі на національному (міжнародному) рівні; визначати джерела і фактори досягнення глобальної конкурентоспроможності; застосовувати концепції розвитку кластерів; застосовувати набуті знання на практиці у сфері управління ринковими процесами, їх регулювання та дослідження.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-01-160М, конкурентоспроможність підприємства
Шифр: 06-01-160М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Вивчення дисципліни
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 76 Економіка підприємства
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Економіки підприємства і міжнародного бізнесу
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 05 Лют 2024 11:25
Останні зміни: 05 Лют 2024 11:25
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29124
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року