Хібеба, Б. М. (2023) ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ КОСМЕТОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ НА МІСЦЕВОМУ РІВНІ. Студентський вісник НУВГП (2(20)). с. 55-58.
Text
Хібеба Б.М._ вип. 2(20)_2023_с.55-58.pdf Download(288kB) |
Анотація
У статті розглянуто цифровий маркетинг як основний інструмент просування косметологічних послуг на місцевому рівні. Проаналізовано підходи щодо тлумачення цього терміна в сучасній науці. Визначено набір основних інструментів цифрового маркетингу. Проведено аналіз їхньої ефективності на прикладі маркетингового просування Медцентру Яни Кравчук у м. Рівне.
English abstract
The article examines digital marketing as the main tool for promoting cosmetology services at the local level. Approaches to the interpretation of this term in modern science are analyzed. A set of basic digital marketing tools is defined. An analysis of their effectiveness was carried out on the example of the marketing promotion of the Yana Kravchuk Medical Center in Rivne.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | цифровий маркетинг, інструменти просування, косметологія, контент-маркетинг, контекстна реклама, е-mail-маркетинг, digital marketing, promotion tools, cosmetology, content marketing, contextual advertising, е-mail marketing |
УДК: | 339.138 |
Бібліографічний опис: | Хібеба Б. М. Цифровий маркетинг як інструмент просування косметологічних послуг на місцевому рівні / Б. М. Хібеба // Студентський вісник НУВГП : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2023. - Вип. 2(20). - С. 55-58. |
Тематики: | Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2023 Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2023 > Випуск 2 Видання університету |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 06 Лют 2024 11:16 |
Останні зміни: | 06 Лют 2024 11:16 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29210 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року