ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ КОСМЕТОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ НА МІСЦЕВОМУ РІВНІ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Хібеба, Б. М. (2023) ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ КОСМЕТОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ НА МІСЦЕВОМУ РІВНІ. Студентський вісник НУВГП (2(20)). с. 55-58.

[img] Text
Хібеба Б.М._ вип. 2(20)_2023_с.55-58.pdf

Download(288kB)

Анотація

У статті розглянуто цифровий маркетинг як основний інструмент просування косметологічних послуг на місцевому рівні. Проаналізовано підходи щодо тлумачення цього терміна в сучасній науці. Визначено набір основних інструментів цифрового маркетингу. Проведено аналіз їхньої ефективності на прикладі маркетингового просування Медцентру Яни Кравчук у м. Рівне.

English abstract

The article examines digital marketing as the main tool for promoting cosmetology services at the local level. Approaches to the interpretation of this term in modern science are analyzed. A set of basic digital marketing tools is defined. An analysis of their effectiveness was carried out on the example of the marketing promotion of the Yana Kravchuk Medical Center in Rivne.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: цифровий маркетинг, інструменти просування, косметологія, контент-маркетинг, контекстна реклама, е-mail-маркетинг, digital marketing, promotion tools, cosmetology, content marketing, contextual advertising, е-mail marketing
УДК: 339.138
Бібліографічний опис: Хібеба Б. М. Цифровий маркетинг як інструмент просування косметологічних послуг на місцевому рівні / Б. М. Хібеба // Студентський вісник НУВГП : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2023. - Вип. 2(20). - С. 55-58.
Тематики: Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2023
Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2023 > Випуск 2
Видання університету
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 06 Лют 2024 11:16
Останні зміни: 06 Лют 2024 11:16
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29210
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року