Силабус навчальної дисципліни «Корпоративна культура та ділова етика» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Креативна та цифрова культура», 034 "Культурологія"

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-07-98S Коберська, Т. А. (2023) Силабус навчальної дисципліни «Корпоративна культура та ділова етика» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Креативна та цифрова культура», 034 "Культурологія". [Силабус]

[img] Text
06-07-98S.pdf

Download(3MB)

Анотація

Актуальність. Вибіркова освітня компонента «Корпоративна культура та ділова етика» – вагомий інструмент професійної підготовки здобувачів вищої освіти, оскільки головними чинниками інноваційного розвитку будь-якої корпоративної структури сьогодні правомірно стають гармонійно поєднані знання та культура, відповідно управлінський інструментарій кожної організації буде ефективним, якщо орієнтуватиметься не тільки на технічну складову, а насамперед – на людський чинник. Метою викладання дисципліни є: формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців у сфері корпоративної культури та ділового спілкування. Завданням – теоретична і практична підготовка майбутніх спеціалістів з наступних питань: сутність та специфіка корпоративної культури; фактори іміджу ділової людини; базові теорії походження лідерства; концепції стилів керівництва та методи управління; причини бар’єрів спілкування та шляхи подолання конфліктів; фахове і професійне зростання шляхом самоменеджменту; діловий етикет у міжнародному бізнесі; психолого-дидактичні та етичні принципи публічних виступів; особливості невербальних засобів комунікації; етичні передумови індивідуальних та колективних форм ділового спілкування. У результаті вивчення даного курсу здобувач повинен знати: умови формування корпоративної культури організацій та підприємств; моральнопсихологічні чинники управлінської діяльності; фактори іміджу ділової людини та організацій; моральні цінності, норми, принципи, мотиви ділового спілкування; основи нормативності і правильності мовлення у діловому спілкуванні; принципи співвіднесення культури ділового спілкування із невербальними засобами комунікації; етичні умови індивідуальних і колективних форм ділового спілкування.

Title in English

SYLLABUS CORPORATE CULTURE AND BUSINESS ETHICS Code in Degree Programme ВБ 1.7 Level of Education Educational level: Вachelor’s (first) 03 Field of Knowledge Humanities 034 Field of Study Cultural studies Degree Programme Сreative and digital culture

Тип елементу : Силабус
Додаткова інформація: попередня версія силабусу 06-07-23S
Ключові слова: 06-07-98S, корпоративна культура, ділова етика
Шифр: 06-07-98S
Тематики: Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки
Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки > 34 Культурологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 06 Лют 2024 11:26
Останні зміни: 06 Лют 2024 11:26
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29237
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року