06-07-85S Сарнавська, О. В. (2023) Силабус навчальної дисципліни "Реклама, дизайн, брендинг" для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою "Креативна та цифрова культура", 034 "Культурологія". [Силабус]
Text
06-07-85S.pdf Download(249kB) |
Анотація
Актуальність навчальної дисципліни “Реклама, дизайн, брендинг” полягає у тому, що сучасна молода людина має розуміти рекламу, рекламну діяльність, як соціогуманітарне знання, усвідомлювати філософські, психологічні та мистецькі та маркетингові аспекти феномену реклами, дизайну, бренду. Даний курс пропонує ґрунтовний теоретичний й практичний аналіз сутності філософської та суспільно-історичної, мистецької, психологічної та маркетингової природи та феномену реклами, дизайну та бренду, знайомить з основними методологічними основами рекламної діяльності, її міждисциплінарним полем співпраці, основними культурологічними концепціями, культурологічними ідеями, досягненнями психології та маркетингу її розгортання в площині культури, а також сучасних культурних парадигм глобалізованого та мультикультурного суспільства. Метою викладання дисципліни є викладання дисципліни є формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок у галузі реклами, дизайну та брендингу, розуміння принципів та механізмів управління рекламною діяльністю суб’єкта національної економіки. сформувати у студентів необхідні знання про рекламу, дати змогу набути практичних навичок з планування, здійснення та оцінювання ефективності рекламної діяльності, а також ознайомлення студентів з теоретичними засадами актуальних концепцій бренда та брендингу.
Title in English
SYLLABUS Advertising, Design,Branding Code in Degree Programme ВБ1.8. Level of Education: Вachelor’s (first) Field of Knowledge: Humanities 03 Field of Study: Cultural Studies 034 Degree Programme: Сreative and Digital Culture
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-07-85S, реклама, дизайн, брендинг |
Шифр: | 06-07-85S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки > 34 Культурологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 06 Лют 2024 11:27 |
Останні зміни: | 06 Лют 2024 11:27 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29239 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року