06-07-216М Сарнавська, О. В. (2023) Методичні вказівки та плани практичних занять з навчальної дисципліни «Реклама, дизайн, брендинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Креативна та цифрова культура» спеціальності 034 «Культурологія» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-07-216М.pdf Download(327kB) |
Анотація
Завданням вивчення дисципліни є: набуття теоретичних знань та практичних умінь у галузі культури взаємодії між людьми як засобу орієнтації рекламної та брендингової діяльності у сучасних умовах суспільного життя. Студент, вивчаючи дисципліну «Реклама, дизайн та брендинг», повинен знати: • основні поняття, напрями і проблеми культури організації рекламної діяльності на сучасному етапі розгортання наукового міждисциплінарного дискурсу та стратегії практичного застосування; • культурологічні, філософські. маркетингові та психологічні засади рекламної діяльності, специфіку регуляції культурних, психологічних та правових взаємодій в рекламному бізнесі; • актуальність, специфіку, види та практичні результати рекламної діяльності. особливості механізмів функціонування реклами, дизайну та брендингу в культурі і бізнесі.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-07-216М, реклама, дизайн, брендинг |
Шифр: | 06-07-216М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття |
Тематики: | Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки > 34 Культурологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 08 Лют 2024 11:23 |
Останні зміни: | 08 Лют 2024 11:23 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29306 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року