Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни «SMM технології» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Креативна та цифрова культура» спеціальності 034 «Культурологія» денної та заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-07-241М Бабич, Т. Ю. та Веремейчик, С. В. (2023) Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни «SMM технології» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Креативна та цифрова культура» спеціальності 034 «Культурологія» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-07-241М.pdf

Download(320kB)

Анотація

На сьогоднішній день величезне значення має трафік із соціальних мереж, не використовувати його означає не розкрити потенціал сайту, тому велике значення сьогодні приділяється SMM Це комплекс заходів, спрямованих на залучення цільових відвідувачів із соціальних платформ. Фахівці з SMM працюють з аккаунтами в соціальних мережах. Суть SMM полягає в створенні контенту, який поширюватиметься в різних спільнотах вже без участі розробника. Переваги SMM полягають у тому, що тут можна вплинути на свою цільову аудиторію з налаштуванням на регіон, стать, інтереси та інші параметри користувача, та підібрати відповідні сайти для розміщення інформації. Предметом вивчення навчальної дисципліни «SMM технології» є комплекс методів моніторингу соціальних мереж, ефективність та результативність реклами в соціальних мережах. Метою курсу є формування у майбутніх спеціалістів в області креативної та цифрової культури структури знань про основні поняття та методи SMM технологій. В контексті даного курсу, SMM технології розглядаються, як комплекс методів забезпечення необхідного рівня побудови ефективної маркетингової стратегії для просування в цифровому середовищі будь якого «продукту». Серед завдань дисципліни: • ознайомити студентів з особливостями рекламування в різних соціальних мережах; • забезпечити практичне оволодіння навичками розроблення стратегій просування компанії, продукту, бренду; • ознайомити студентів із сучасними технологіями сегментування цільової аудиторії та створення таргетованої реклами; • сформувати уміння аналізу конкурентного середовища і визначення шляхів оптимізації просування бізнесу в соціальних мережах; • розкрити можливості інструментальних програмних систем для створення нового контенту та ефективного його просування. Дані методичні вказівки являють собою оновлену версію 06-07-202М Методичних вказівок до практичних занять з навчальної дисципліни «SMM технології» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Креативна та цифрова культура» спеціальності 034 «Культурологія» денної та заочної форми навчання / Веремейчик С. В. Рівне : НУВГП, 2022.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-07-241М, SMM технології, соціальні мережі, Google Trends, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, Telegram, цільова аудиторія, контент, реклама, креатив, постинг, візуал, Canva, Figma, Artificial Intelligence
Шифр: 06-07-241М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки
Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки > 34 Культурологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 08 Лют 2024 11:23
Останні зміни: 08 Лют 2024 11:23
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29307
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року