Антонова, С. Є. та Смалій, О. В. та Мартинюк, Н. В. (2023) ІНДИВІДУАЛЬНІ ПОТРЕБИ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ ЩОДО ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(104)). с. 14-24.
Text
Ve1042.pdf Download(246kB) |
Анотація
У статті розкрито поняття індивідуальних потреб державних службовців, особливості цих потреб в контексті професійного навчання та кар’єрного шляху, залежно від категорій посад державних службовців в умовах воєнного стану. Акцентовано на необхідності професійного навчання як необхідної умови для їх кар’єрного зростання, посилаючись при цьому на досвід французьких державних службовців. Відмічено, що державний службовець разом із службою управління персоналом складає індивідуальну програму підвищення рівня професійної компетентності/індивідуальну програму професійного розвитку, що є відображенням персональних потреб у професійному навчанні державних службовців. Визначено основні орієнтири при формуванні індивідуальних потреб державних службовців та надано перелік нормативно-правових актів, які регулюють визначене питання. Наведено статистичні показники, які відображають вибір та вдосконалення професійних компетентностей державними службовцями категорії «В» у 2023 році. Проаналізовано індивідуальні програми державних службовців категорії «А» та встановлено, що пріоритетним для представників вищого корпусу державної служби є удосконалення таких компетентностей, як професійні знання; європейська та євроатлантична інтеграція; лідерство; цифрова грамотність; прийняття ефективних рішень. Найбільшу потребу державні службовці категорії визначили в удосконаленні таких професійних компетентностей, як комунікація та взаємодія, лідерство, впровадження змін, знання законодавства. Відмічено, що навіть в умовах воєнного стану відбувається удосконалення механізмів забезпечення професійного навчання державних службовців, а також утворення дієвої системи їх мотивації до навчання із включенням як матеріальної, так і психологічної складової, що ґрунтується на прямому кореляційному зв’язку між результатами професійного розвитку та навчання і кар’єрним просуванням державного службовця.
Title in English
INDIVIDUAL NEEDS OF CIVIL SERVANTS REGARDING PROFESSIONAL TRAINING UNDER THE CONDITIONS OF MARTIAL STATE
English abstract
The article reveals the concept of individual needs of civil servants, the specifics of these needs in the context of professional training and career path, depending on the categories of positions of civil servants under martial law. Emphasis is placed on the need for professional training as a necessary condition for their career growth, referring to the experience of French civil servants. It is noted that the civil servant, together with the personnel management service, draws up an individual program for increasing the level of professional competence/individual professional development program, which is a reflection of the personal needs in the professional training of civil servants. The main guidelines for the formation of individual needs of civil servants are defined and a list of normative legal acts regulating the specified issue is provided. The statistical indicators that reflect the choice and improvement of professional competences by civil servants of category «B» in 2023 are presented. The individual programs of civil servants of category «A» were analyzed and it was established that the priority for representatives of the higher body of the civil service is the improvement of such competencies as: professional knowledge; European and Euro-Atlantic integration; leadership; digital literacy; making effective decisions. Civil servants of the category identified the greatest need in the improvement of such professional competencies as: communication and interaction, leadership, implementation of changes, knowledge of legislation. It was noted that even in the conditions of martial law, the mechanisms for ensuring professional training of civil servants are being improved, as well as the formation of an effective system of their motivation to study, including both a material and psychological component, which is based on a direct correlation between the results of professional development and training and career advancement of a civil servant.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | індивідуальні потреби; професійна компетентність; кар’єра; професійне навчання; державна служба; individual needs; professional competence; career; professional training; public service |
УДК: | 351 (477) |
Бібліографічний опис: | Антонова С. Є. Індивідуальні потреби державних службовців щодо професійного навчання в умовах воєнного стану / С. Є. Антонова, О. В. Смалій, Н. В. Мартинюк // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2023. - Вип. 4(104). - С. 14-24. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023 > Вісник 4 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023 Видання університету |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 01 Трав 2024 12:45 |
Останні зміни: | 01 Трав 2024 12:45 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29913 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року