ОКR В СТРАТЕГІЇ ОНЛАЙН-КОМУНІКАЦІЇ ЛНТУ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Третяк, О. О. (2023) ОКR В СТРАТЕГІЇ ОНЛАЙН-КОМУНІКАЦІЇ ЛНТУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(104)). с. 395-401.

[img] Text
Ve10434.pdf

Download(197kB)

Анотація

Інноваційний ЗВО – це університет, який розвиває колективне інноваційне мислення щодо того, як вища освіта може стимулювати інновації. Вперше про це було оголошено на першому Європейському саміті з питань освіти та інновацій у червні 2022 року. Організації завжди шукають ефективні способи впровадження інновацій і досягнення стратегічних цілей. Методологія цілей і ключових результатів (OKR) виявилася особливо цінною для ЗВО у постановці та досягненні цих цілей. Методологія цілей і ключових результатів (OKR) використовується для встановлення цілей, відстеження прогресу, вимірювання успіху та мотивації команд. Впровадження її у стратегію онлайн-комунікації Луцького національного технічного університету дозволило досягнути виконання проміжних цілей комунікації та покращити їх результати. Реалізація моделі інноваційного університету передбачає використання відповідних інноваційних інструментів на всіх етапах планування його діяльності, і насамперед на стадії формування стратегії онлайн- комунікації. Використано систему OKR на прикладі її впровадження у стратегію онлайн-комунікації ЛНТУ. Сформовано переваги методу ОКР для впровадження стратегії онлайн-комунікацій в ЗВО: дисциплінує та допомагає сфокусуватися на конкретних цілях; спрощує процес установлення цілей; акцентує на способах для досягнення масштабних цілей; дає змогу відстежувати ключові результати досягнення цілей та сприяє розвитку ЗВО; підвищує залучення працівників ЗВО, об’єднавши їх спільними цілями; дає змогу ставити надпланові цілі, які призводять до кращих результатів; дозволяє гнучко реагувати на нові виклики.

Title in English

OKR IN ONLINE COMMUNICATION STRATEGY OF LNTU

English abstract

Innovative institution of higher education develops collective innovative thinking on how higher education can drive innovation. It was first announced at the first European Education and Innovation Summit in June 2022. Organizations are always looking for effective ways to innovate and achieve strategic goals. The Objectives and Key Results (OKR) methodology has proven particularly valuable for HEIs in setting and achieving these objectives. The Objectives and Key Results (OKR) methodology is used to set goals, track progress, measure success and motivate teams. Its implementation in the online communication strategy of the Lutsk National Technical University made it possible to achieve the intermediate goals of communication and improve their results. The implementation of the innovative university model involves the use of appropriate innovative tools at all stages of planning its activities, and above all at the stage of forming an online communication strategy. The OKR system was used as an example of its implementation in the online communication strategy of LNTU. The advantages of the OKR method for the implementation of the online communication strategy in higher education institutions have been established: it disciplines and helps to focus on specific goals; simplifies the process of setting goals; focuses on ways to achieve large-scale goals; makes it possible to monitor the key results of achieving goals and promotes the development of higher education institutions; increases the involvement of HSE employees by uniting them with common goals; makes it possible to set over-the-top goals that lead to better results; allows flexible response to new challenges.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: стратегія онлайн-комунікацій ЗВО; метод OKR; етапи стратегії онлайн-комунікації ЗВО; online communication strategy; OKR method; stages of an online communication strategy of a HEI
УДК: 37.072
Бібліографічний опис: Третяк О. О. ОКR в стратегії онлайн-комунікації ЛНТУ / О. О. Третяк // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2023. - Вип. 4(104). - С. 395-401.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023 > Вісник 4
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2023
Видання університету
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 14 Трав 2024 09:41
Останні зміни: 14 Трав 2024 09:41
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29981
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року