ПУБЛІЧНА ПОЛІТИКА У КОНТЕКСТІ ПРОГРАМ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ-СИРІТ В УКРАЇНІ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Майстренко, К. М. та Акімов, О. О. та Акімова, Л. М. (2023) ПУБЛІЧНА ПОЛІТИКА У КОНТЕКСТІ ПРОГРАМ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ-СИРІТ В УКРАЇНІ. Публічне управління та місцеве самоврядування (4). с. 38-44.

[img] Text
Майстренко К Публічна політика у контексті програм розвитку соціально-педагогічної підтримки дітей сиріт.pdf

Download(420kB)

Анотація

Автором досліджено, що публічна політика, щодо програм розвитку соціально-педагогічної підтримки дітей-сиріт в Україні має на меті забезпечення дітей-сиріт повноцінним доступом до освіти, психосоці- ального розвитку та соціального захисту. З’ясовано, що політика передбачає створення різних інстру- ментів, включаючи дитячі будинки, інтернати, прийомні сім'ї, та інші заходи, що сприяють їхньому благо- получчю та інтеграції в суспільство. Ключовими компонентами є якісна освіта та педагогічна підтримка, психологічна допомога, а також програми фінансової підтримки. Визначено, що публічна політика спрямо- вана на забезпечення дітей-сиріт не лише фізичною, але й психологічною та соціальною підтримкою для їхнього успішного майбутнього. Україна зосереджує свої зусилля на створенні сприятливого середовища для розвитку дітей-сиріт, забезпечуючи їм права та можливості на рівний старт у житті. Обґрунтовано, що публічна політика спрямована на те, щоб діти-сироти мали доступ до освіти, оточені дбайливою педагогічною підтримкою та психологічною допомогою, а також можливість інтегруватися в суспіль- ство та розвивати свій потенціал. Вона свідчить про соціальну відповідальність та гуманізм української держави, спрямовану на забезпечення кращого майбутнього для найбільш вразливих дітей у суспільстві. Підкреслено, що основними складовими цієї публічної політики є доступ до якісної освіти та педагогічної підтримки, психологічна допомога, програми фінансової підтримки та інші заходи, спрямовані на забезпе- чення дітей-сиріт фізичним, психологічним і соціальним розвитком. Ця політика важлива для забезпечен- ня дітей-сиріт можливостями для їхнього гідного майбутнього і відзначається гуманістичним підходом до найвразливіших членів суспільства.

Title in English

PUBLIC POLICY IN THE CONTEXT OF SOCIAL AND PEDAGOGICAL SUPPORT DEVELOPMENT PROGRAMS FOR ORPHAN CHILDREN IN UKRAINE

English abstract

The author has researched that the public policy regarding development programs of socio-pedagogical support for orphans in Ukraine aims to provide orphans with full access to education, psychosocial development and social protection. It was found that the policy provides for the creation of various instruments, including orphanages, boarding schools, foster families, and other measures that contribute to their well-being and integration into society. Key components are quality education and pedagogical support, psychological assistance, and financial support programs. It was determined that public policy is aimed at providing orphans not only with physical, but also with psychological and social support for their successful future. Ukraine focuses its efforts on creating a favorable environment for the development of orphans, providing them with rights and opportunities for an equal start in life. It is substantiated that public policy aims to ensure that orphans have access to education, surrounded by careful pedagogical support and psychological help, as well as the opportunity to integrate into society and develop their potential. It testifies to the social responsibility and humanism of the Ukrainian state, aimed at ensuring a better future for the most vulnerable children in society. It is emphasized that the main components of this public policy are access to quality education and pedagogical support, psychological assistance, financial support programs and other measures aimed at providing orphans with physical, psychological and social development. This policy is important to provide orphans with opportunities for a dignified future and is characterized by a humanistic approach to the most vulnerable members of society.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: державна політика, державне управління, діти-сироти, соціально-педагогічна підтрим- ка, публічна політика, освіта, психологічна підтримка, соціальна робота, соціальна підтримка, соціальний захист, педагогічна допомога, public policy, public administration, orphans, social and pedagogical support, public policy, education, psychological support, social work, social support, social protection, pedagogical assistance
УДК: 351
Бібліографічний опис: Майстренко К. Публічна політика у контексті програм розвитку соціально-педагогічної підтримки дітей-сиріт в Україні / К. Майстренко, О. Акімов, Л. Акімова // Публічне управління та місцеве самоврядування. - Вип. 4. - С. 38–44. - doi: https://doi.org/10.32782/2414-4436/2023-4-6.
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 27 Трав 2024 10:08
Останні зміни: 27 Трав 2024 10:08
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/30009
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року