Акімова, Л. М. (2008) БРЕНДИНГ - ВИСОКОЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ЗАВОЮВАННЯ ТА УТРИМАННЯ СПОЖИВАЧА. Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції (1). с. 69-78.
|
Text
Акімова.pdf Download(178kB) | Перегляд |
Анотація
У статті досліджено, що брендинг є одним із найперспективніших напрямів маркетингової діяльності підприємств щодо привертання та утримання споживача, зміцнення своїх ринкових позицій. Бренд як носій іміджу підприємства. Розглянуто рекламні прийоми впізнання торгової марки та напрямки створення брендингу.
English abstract
It is explored in the article, that is one of the most perspective directions of marketing activity of enterprises in relation to bringing in and maintenance of user, strengthening of the markets positions. Brand as the transmitter of image of enterprise. The publicities receptions are considered recognitions of trade mark and directions of creation.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | бренд, брендинг, торгова марка, споживач, виробник, ринок, реклама, маркетинг |
УДК: | 339.138 |
Бібліографічний опис: | Акімова Л. М. Брендинг - високоефективна технологія завоювання та утримання споживача / Л. М. Акімова // Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2008. - Вип. ХІV, №1. - С. 69-78. |
Тематики: | Видання університету > Збірник наукових праць - Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції > 2008 > Випуск XIV №1 |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 13 Лист 2015 12:08 |
Останні зміни: | 13 Лист 2015 12:08 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/3006 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року