БРЕНДИНГ - ВИСОКОЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ЗАВОЮВАННЯ ТА УТРИМАННЯ СПОЖИВАЧА

Downloads

Downloads per month over past year

Акімова, Л. М. (2008) БРЕНДИНГ - ВИСОКОЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ЗАВОЮВАННЯ ТА УТРИМАННЯ СПОЖИВАЧА. Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції (1). pp. 69-78.

[img]
Preview
Text
Акімова.pdf

Download(178kB) | Preview

Abstract

У статті досліджено, що брендинг є одним із найперспективніших напрямів маркетингової діяльності підприємств щодо привертання та утримання споживача, зміцнення своїх ринкових позицій. Бренд як носій іміджу підприємства. Розглянуто рекламні прийоми впізнання торгової марки та напрямки створення брендингу.

English abstract

It is explored in the article, that is one of the most perspective directions of marketing activity of enterprises in relation to bringing in and maintenance of user, strengthening of the markets positions. Brand as the transmitter of image of enterprise. The publicities receptions are considered recognitions of trade mark and directions of creation.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: бренд, брендинг, торгова марка, споживач, виробник, ринок, реклама, маркетинг
УДК: 339.138
Бібліографічний опис: Акімова Л. М. Брендинг - високоефективна технологія завоювання та утримання споживача / Л. М. Акімова // Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2008. - Вип. ХІV, №1. - С. 69-78.
Subjects: Видання університету > Збірник наукових праць - Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції > 2008 > Випуск XIV №1
Depositing User: С. Й. Гипчинська
Date Deposited: 13 Nov 2015 12:08
Last Modified: 13 Nov 2015 12:08
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/3006

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year