Сабецька, Т. (2008) НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРИ ФОРМУВАННІ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції (1). с. 79-88.
|
Text
Сабецька.pdf Download(203kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто поняття маркетингових досліджень в контексті планово-виробничої діяльності підприємства, визначено їх роль та місце в процесі розробки виробничої програми, а також окреслено основні історичні передумови впровадження маркетингових досліджень в практику господарювання вітчизняних підприємств.
English abstract
It is explored in the article, that is one of the most perspective directions of marketing activity of enterprises in relation to bringing in and maintenance of user, strengthening of the markets positions. Brand as the transmitter of image of enterprise. The publicities receptions are considered recognitions of trade mark and directions of creation.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | маркетинг, маркетингові дослідження |
УДК: | 339 |
Бібліографічний опис: | Сабецька Т. Застосування маркетингових досліджень при формуванні виробничої програми промислового підприємства / Т. Сабецька // Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2008. - Вип. ХІV, №1. - с. 79-88. |
Тематики: | Видання університету > Збірник наукових праць - Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції > 2008 > Випуск XIV №1 |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 13 Лист 2015 14:05 |
Останні зміни: | 13 Лист 2015 14:05 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/3008 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року