Силабус навчальної дисципліни Інженерна та комп’ютерна графіка для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Комп’ютерна інженерія», спеціальності «Комп’ютерна інженерія», 123

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

04-04-51S Бойчура, М. В. (2024) Силабус навчальної дисципліни Інженерна та комп’ютерна графіка для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Комп’ютерна інженерія», спеціальності «Комп’ютерна інженерія», 123. [Силабус]

[img] Text
04-04-51S.pdf

Download(244kB)

Анотація

Фахівець в галузі комп’ютерної інженерії, серед іншого, повинен бути компетентним як у питаннях розробки ігор і мультфільмів, так і в побудові складних інженерних креслень. В обох випадках ефективним є використання сучасного програмного забезпечення для дво- та тривимірного моделювання. У межах модуля «Комп’ютерна графіка» студентам пропонується для вивчення середовище Blender, де передбачається побудова 3D-моделей персонажів. У результаті пропонується їх інтеграція у мультфільм чи гру (на вибір). В межах модуля «Інженерна графіка» студентам пропонується вивчати CAD-платформу Autodesk Fusion 360 і слайсер CURA. Перелік тем та їх наповнення узгоджувались із фахівцем з 3D-моделювання та 3D-друку агенції Smartlook Engineering Глінчуком Максимом. Результатом засвоєння освітньої компоненти є набуття навичок побудови складних інженерних тривимірних об’єктів, креслень, симуляції та 3D-друку. Метою дисципліни «Інженерна та комп’ютерна графіка» є підготовка студентів до розв’язування графічних завдань, що включають створення та анімацію 3D-моделей різного призначення. Основними завданнями дисципліни «Інженерна та комп’ютерна графіка» є наступні: набуття базових навичок побудови та анімації 3D-моделей вивчення середовища Blender для побудови 3D-моделей персонажів та їх інтеграції у мультфільми або ігри; вивчення CAD-платформи Autodesk Fusion 360 для створення складних інженерних тривимірних об’єктів; ознайомлення з інструментами слайсера CURA для підготовки моделей до 3D-друку; розвиток компетентностей у моделюванні та анімації об’єктів під конкретні потреби; застосування знань з освітніх компонент «Вища математика» та «Вступ до спеціальності» для побудови тривимірних моделей.

Title in English

SYLLABUS Engineering and Computer Graphics Code in Degree Programme ОК 34 Level of Education: Bachelor’s (first) Field of Knowledge Information Technology 12 Field of Study Computer Engineering 123 Degree Programme: Computer Engineering

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 04-04-51S, інженерна, комп’ютерна графіка
Шифр: 04-04-51S
Тематики: Шифр галузі знань > 12 Інформаційні технології
Шифр галузі знань > 12 Інформаційні технології > 123 Комп’ютерна інженерія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут кібернетики, інформаційних технологій та інженерії > Обчислювальної техніки
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 27 Черв 2024 06:47
Останні зміни: 27 Черв 2024 06:47
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/30226
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року