Ткачук, В. О. (2024) ДОСЛІДЖЕННЯ СТІЙКОСТІ РУХУ МЕТРОБУСА. Студентський вісник НУВГП (1(21)). с. 7-10.
Text
Вип.1(21)2024_Ткачук В.О._С 7-10.pdf Download(356kB) |
Анотація
Дослідження стійкості метробуса у перехідних режимах руху, зокрема при виконанні маневрів «ривок рульового колеса» і «переставка», є актуальною задачею. Встановлено критичну швидкість прямолінійного руху триланкового метробуса, яка склала 32,06 м/с, а обмежуючим фактором при виконанні різних маневрів є як автобус, так і друга причіпна ланка, проте значення прискорень не перевищують допустимих 0,4g
English abstract
The study of the metrobus stability in transitory modes of movement, in particular when performing the «steering wheel jerk» and «shuffle» maneuvers, is an urgent task. The critical speed of straight-line movement of a three-link metrobus was established, which was 32,06 m/s, and the limiting factor when performing various maneuvers is both the bus and the second trailer link, but the acceleration values do not exceed the permissible 0,4g.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | метробус, причіп, ланка, стійкість, маневр, metrobus, trailer, link, stability, maneuver |
УДК: | 629.113 |
Бібліографічний опис: | Ткачук В. О. Дослідження стійкості руху метробуса / В. О. Ткачук // Студентський вісник НУВГП : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2024. - Вип. 1(21). - С. 7-10. |
Тематики: | Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2024 Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2024 > Випуск 1 Видання університету |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 04 Вер 2024 10:14 |
Останні зміни: | 04 Вер 2024 10:14 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/30504 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року