Методичні вказівки до семінарських занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Дозвіллєзнавство» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Соціальний менеджмент та інформаційна культура» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-07-248M Шадюк, Т. А. (2024) Методичні вказівки до семінарських занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Дозвіллєзнавство» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Соціальний менеджмент та інформаційна культура» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-07-248M.pdf

Download(342kB)

Анотація

Навчальна дисципліна «Дозвіллєзнавство» є складовою частиною фахового вибору студентів за спеціальністю 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності». Метою навчальної дисципліни є розширення знань з культурно-дозвіллєвої діяльності та формування практичних умінь і навичок з питань організації та проведення культурно-дозвіллєвої діяльності серед різних верств населення. Основними завданнями навчальної дисципліни є вивчення сутності, структури, функцій, форм та концепцій дозвілля, а також соціально-історичних особливостей розвитку сучасної системи культурно-дозвіллєвої діяльності; ознайомлення з методикою та технологіями культурно-дозвіллєвої діяльності; введення інноваційних елементів у формування планів, проєктів і організацію дозвілля з урахуванням сучасних запитів у різних категорій населення, тенденцій технологічного поступу суспільства, особливостей розвитку креативної та цифрової культури. Курс забезпечує студентів спеціальними знаннями з культурно-дозвіллєвої діяльності, сприяє осмисленню та засвоєнню студентами сутності, структури, рівнів, функцій, форм та концепцій дозвілля; допомагає сформувати навички організації дозвіллєвої діяльності серед різних верств населення. Студент повинен знати: • етимологію та семантику основних категорій дисципліни; • феноменологічну та соціально-культурну сутність і значимість дозвілля; • напрямки розвитку гуманітаристики дозвілля; • історичні аспекти формування дозвіллєвої діяльності; • форми і концепції дозвіллєвої діяльності; • специфіку та технології організації масових, групових та індивідуальних форм дозвіллєвої діяльності. Студент повинен уміти: • аргументувати ціннісну основу дозвіллєвої діяльності; • здійснювати пошук інформативних джерел з дисципліни: підручників, монографій, статей, а також відео-матеріалів; • писати есе за заданим планом; • реферувати оригінальні наукові тексти, аналізувати відеоматеріали на тематику дисципліни; • складати плани-проєкти різних форм індивідуального, масового і групового дозвілля; • реалізовувати плани-проєкти із фото-відео-фіксацією процесуальності та результатів; • застосовувати інновації та сучасні технології для ефективної організації роботи у сфері культурно-дозвіллєвої діяльності.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-07-248M, дозвіллєзнавство
Шифр: 06-07-248M
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво
Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво > 28 Менеджмент соцiокультурноi дiяльностi
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 25 Вер 2024 10:15
Останні зміни: 25 Вер 2024 10:15
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/30746
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року