Силабус навчальної дисципліни «Стратегічне управління ланцюгами створення цінностей» для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії», які навчаються за освітньо-науковою програмою «Маркетинг», за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-57S Попко, О. В. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Стратегічне управління ланцюгами створення цінностей» для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії», які навчаються за освітньо-науковою програмою «Маркетинг», за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування». [Силабус]

[img] Text
06-13-57S.pdf

Download(1MB)

Анотація

Метою дисципліни є формування у здобувачів освіти теоретичних знань і практичних навичок стратегічного управління ланцюгами створення цінностей. Завдання навчальної дисципліни. За результатами вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти ступеня доктора філософії повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1. Здатність визначати базові принципи стратегічного управління ланцюгами створення цінностей. 2. Здатність визначати базові принципи маркетингу цінності. 3. Уміння сегментувати внутрішні та зовнішні контактні аудиторії компанії. 4. Уміння проведення маркетингового стратегічного аналізу і проєктування маркетингових стратегій. 5. Уміння використання інструментарію стратегічного маркетингу в плануванні й управлінні товарним портфелем підприємства. 6. Уміння обґрунтувати заходи з стратегічного управління ланцюгами створення цінностей на основі сучасних маркетинговологістичних підходів.

Title in English

SYLLABUS Strategic management of value creation chain Code in Degree Programme ВК3 Level of Education: educational and scientific (third) Field of Knowledge Management and Administration 07 Field of Study Marketing 075 Degree Programme: Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-57S, стратегічне управління ланцюгами створення цінностей
Шифр: 06-13-57S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 30 Вер 2024 10:45
Останні зміни: 30 Вер 2024 10:45
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/30767
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року