07-03-471M Сокаль, В. А. (2024) Методичні вказівки до семінарських занять та самостійного вивчення з дисципліни «Педагогіка і психологія вищої школи» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» освітньої програми «Соціально-виховна робота з дітьми та молоддю» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
07-03-471М.pdf Download(460kB) |
Анотація
Метою вивчення навчальної дисципліни є пізнання закономірностей психічної діяльності та індивідуальнопсихологічних властивостей особистості студента, формування системи психолого-педагогічних знань, які сприятимуть ефективності професійної діяльності, підвищенню психологічної культури викладачів і студентів ЗВО, вмінь виявляти психологічні особливості студентів та будувати з ними позитивні стосунки. Навчальна програма дисципліни «Педагогіка і психологія вищої школи» складена для студентів, які навчаються за освітньою програмою підготовки магістрів Основними завданнями навчальної дисципліни є: - формування педагогічної компетенції як професійної; - засвоєння основних термінів і понять з психології та педагогіки вищої для використання їх у педагогічній діяльності; - опанування знань про психологічні особливості студентського періоду життя людини та усвідомлення закономірностей професійного становлення та особистісного зростання майбутніх фахівців; - формування вмінь і навичок використання психодіагностичних методик відповідно до їх призначення, психолого-педагогічних знань про студента та викладача ЗВО для аналізу конкретних ситуацій в професійній діяльності. Згідно з вимогами державних стандартів щодо вищої освіти, студент, вивчаючи дисципліну «Педагогіка і психологія вищої школи», повинен знати: – основний зміст науково-теоретичного психологічного знання; – основні складові та напрями сучасних психологічних досліджень; – психологічну структуру та основні підходи до вивчення особистості викладача і студента ЗВО; – зміст основних індивідуально-психологічних характеристик, значення та співвідношення пізнавальної та емоційно-вольової сфери викладача і студента ЗВО; – структуру, функції та зміст основних видів діяльності викладача і студента ЗВО; – історичний контекст формування та зміст основних педагогічних категорій (освіта, навчання, виховання, розвиток, професійна підготовка); – основний зміст державного стандарту вищої освіти та напрями реформування системи освіти в Україні відповідно до вимог сучасного суспільства; уміти: – володіти основними категоріями психолого-педагогічних знань та застосовувати їх при виконанні теоретичних і практичних завдань; – ставити мету, планувати та розв’язувати педагогічні завдання; – інтерпретувати дані психолого-педагогічних досліджень та визначати напрями корекційної роботи з урахуванням індивідуально-психологічних властивостей особистості студента.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Додаткова інформація: | Попередня версія МВ: 07-03-17 |
Ключові слова: | 07-03-471M, педагогіка, психологія вищої школи |
Шифр: | 07-03-471M |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Вивчення дисципліни |
Тематики: | Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 11 Освітні, педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 14 Жов 2024 10:34 |
Останні зміни: | 14 Жов 2024 10:34 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31107 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року