Безтелесна, Л. І. та Буткевич, В. О. (2024) ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ БРЕНДУ ЗА ДОПОМОГОЮ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(106)). с. 3-10.
Text
Ve1061.pdf Download(199kB) |
Анотація
У статті розкрито питання інновацій та інноваційних підходів популяризації бренду приватного підприємства «АМЕТИСТ ПЛЮС». Визначено, що у сучасному конкурентному середовищі виживають лише ті бренди, які можуть ефективно взаємодіяти зі своєю аудиторією. Штучний інтелект (ШІ) пропонує революційні інструменти, що дозволяють вийти за межі традиційного маркетингу та створити глибший, персоналізований зв'язок з клієнтами. Досліджено, як саме ШІ може допомогти брендам досягти успіху. Обґрунтовано важливість впровадження інноваційного розвитку та проаналізовано позитивний вплив інновацій на конкурентоспроможність обраного підприємства. На основі аналізу фінансового стану підприємства надано рекомендації щодо впровадження елементів та засобів ШІ. Визначено, що в результаті впровадження ШІ, підприємства можуть підвищувати конкурентоспроможність як на внутрішньому, так і зовнішньому ринках, їх бренди стають зрозумілішими для клієнтів завдяки глибшому розумінню їх потреб, уподобань та точок болю. У цій роботі також досліджено вплив штучного інтелекту на діяльність одного з підприємств Рівненщини, що виробляє солодощі з вмістом сухофруктів і має бренд «Аметист». Виявлено потенціал та переваги застосування штучного інтелекту в галузі виробництва солодощів з вмістом сухофруктів, розроблено практичні рекомендації для підприємств цієї галузі та визначення перспектив подальшого розвитку з урахуванням сучасних технологічних та економічних тенденцій.
Title in English
INNOVATIVE APPROACHES OF BRAND PROMOTION USING ARTIFICIAL INTELLIGENCE
English abstract
The article discusses the issue of innovations and innovative approaches to popularizing the brand of the private enterprise "AMETYST PLUS". It was determined that only those brands that can effectively interact with their audience survive in today's competitive environment. Artificial intelligence (AI) offers revolutionary tools that allow you to go beyond traditional marketing and create a deeper, more personalized connection with customers. It explores exactly how AI can help brands succeed. The importance of the implementation of innovative development is substantiated and the positive impact of innovations on the competitiveness of the selected enterprise is analyzed. Based on the analysis of the company's financial condition, recommendations are provided for the implementation of AI elements and tools. It was determined that as a result of the implementation of AI, enterprises can increase competitiveness both in domestic and foreign markets, their brands become clearer to customers thanks to a deeper understanding of their needs, preferences and pain points. This paper also examines the impact of artificial intelligence on the activities of one of the enterprises of the Rivne region, which produces sweets containing dried fruits and has the Amethyst brand. The potential and advantages of using artificial intelligence in the production of sweets containing dried fruits have been identified, practical recommendations for enterprises in this field have been developed and prospects for further development have been determined, taking into account modern technological and economic trends.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | штучний інтелект (ШІ); маркетинг; популяризація; бренд; інновації; персоналізація; автоматизація; аналітика; розвиток; чат-боти; потреби; nt modern technological and economic trends. Keywords: Artificial intelligence (AI); marketing; promotion; brand; innovation; personalization; automation; analytics; development; chatbots; needs |
УДК: | 004.75 |
Бібліографічний опис: | Безтелесна Л. І. Інноваційні підходи популярізації бренду за допомогою штучного інтелекту / Л. І. Безтелесна, В. О. Буткевич // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2024. - Вип. 2(106). - С. 3-10. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2024 > Вісник 2 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2024 Видання університету |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 07 Лист 2024 12:26 |
Останні зміни: | 07 Лист 2024 12:26 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31464 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року